برنامه اکران سینماهای اصفهان +آمار فروش فیلم‌ها

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی از صبح روز دوشنبه در سینما فلسطین اکران خواهد شد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی از صبح روز دوشنبه در سینما فلسطین اکران خواهد شد.

به گزارش فارس، سید مصطفی حسینی مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان امروز ضمن اشاره به طرح بلیت نیم‌بها به مناسبت روز سینما که تا آخر شهریور ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی از صبح روز دوشنبه در سینما فلسطین اکران خواهد شد و فیلم «سارا و آیدا» در ادامه اکران خود به صورت تک سانس به پردیس سینمایی چهارباغ انتقال می‌یابد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان افزود: سینما فلسطین تا دوشنبه «سارا و آیدا» و از دوشنبه به بعد «ملی و راه‌های نرفته‌اش»، پردیس سینمایی چهارباغ «نگار»، «من و شارمین»، «21 روز بعد»، « ساعت 5 عصر» و «نهنگ عنبر2» و سینما ساحل نیز «نگار» را اکران خواهد کرد، همچنین سینما سپاهان «تابستان داغ»، « ساعت 5 عصر» و «رگ خواب»، سینما قدس نیز «اکسیدان» و «پا تو کفش من نکن!» را روی پرده خواهند برد.

* ملی و راه‌های نرفته‌اش


«ملی و راه‌های نرفته‌اش» به نویسندگی و کارگردانی تهمینه میلانی و تهیه‌کنندگی محمد نیک‌بین تولید شده در سال 1395 در ژانر اجتماعی است؛ این فیلم که از 22 شهریور در لیست اکران قرار گرفته بود از دوشنبه این هفته در لیست اکران‌های اصفهان قرار خواهد گرفت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است «ملیحه، دختر جوان و کم‌تجربه عاشق جوانی به نام سیامک می‌شود و برخلاف میل خانواده، با او ازدواج می‌کند و به زودی تفاوت دیدگاه و اختلاف فرهنگی بین این دو آشکار می‌شود»؛ بازیگران این فیلم را میلاد کی‌مرام، ماهور الوند، السا فیروزآذر، جمشید هاشم‌پور، افسر اسدی، جمشید جهان‌زاده، فرزانه نشاط‌خواه، ستاره اسکندری، سارا خویینی‌ها، مسعود فروتن و فلور نظری تشکیل می‌دهند.

* نگار


کارگردانی و تهیه‌کنندگی «نگار» را رامبد جوان بر عهده داشته است که این فیلم از تولیدات سال 1394 سینمای ایران در ژانر جنایی معمایی است؛ در خلاصه داستان فیلم آمده است «ما به این ته سیگار رژ لبی مشکوکیم، اما این به ما کمکی نمی‌کنه!»

نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری، افسانه بایگان، اشکان خطیبی، علیرضا آقاخانی، محمود کریمی، ایلیا کیوان، شایان کامروز و عیسی حسینی بازیگران این فیلم رامبد جوان هستند؛ نگار در هفته اول اکرانش در 61 سالن سینما فروش بیش از هفت‌صد میلیونی داشته است.

* من و شارمین


«همه ما یه نیمه گمشده داریم، اما فقط یه نفر تو دنیا هست که اسم نیمه گمشده‌اش «شارمین اصل کوپال» است» خلاصه داستان فیلم من و شارمین به کارگردانی بیژن شیرمرز و تهیه‌کنندگی یوسف صمدزاده محصول سال 1394 است، این فیلم که یک کمدی خانوادگی به حساب می‌آید از اواسط شهریور امسال بر روی پرده اکران قرار گرفته است.

بازیگران فیلم من و شارمین را ویشکا آسایش، پژمان بازغی، سحر قریشی، نیما شاهرخ‌شاهی، رامین ناصرنصیر، محمود جعفری،‌ آتش‌ تقی‌پور، زهره حمیدی،‌ پوراندخت مهیمن، فریبا نادری، نیلوفر پارسا، گوهر خیراندیش و مجید صالحی تشکیل می‌دهند.

* اکسیدان


نویسندگی و کارگردانی اکسیدان را حامد محمدی و تهیه‌کنندگی آن را منوچهر محمدی بر عهده داشتند این فیلم که در سال 1396 ساخته شده است فیلمی کمدی اجتماعی با مدت زمان 95 دقیقه است؛ خلاصه داستان فیلم به این شکل مطرح شده است «اصلان اگر می‌دانست گرفتن ویزا این همه دردسر دارد، اصلاً عاشق نمی‌شد».

بازیگران اکسیدان از جمله بازیگران معروف طنز کشورمان مثل جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، رضا بهبودی، لیندا کیانی و علی استادی هستند؛ این فیلم در 12 هفته فروش و اکران در 77 سینما فروش 10 میلیاردی داشته است تا در لیست فیلم‌های پرفروش سال 96 پس از «خوب، بد، جلف» رتبه چهارم را به خود اختصاص دهد.

* تابستان داغ


بازیگرانی مثل پریناز ایزدیار، علی مصفا، مینا ساداتی، یسنا میرطهماسب و صابر ابر به همراه بازیگران خردسالی همچون مانیا علیجانی و پرهام محمدی به ایفای هنر در «تابستان داغ» پرداخته‌اند، فیلمی که در طی 2 هفته اکران در 77 سینما فروش بیش از هفت‌صد میلیونی داشته است.

کارگردان این فیلم ابراهیم ایرج‌زاد و تهیه‌کننده آن جواد نوروزبیگی است، این فیلم محصول سال 1395 در ژانر اجتماعی است، در خلاصه داستان فیلم آمده است «نسرین که نمی‌تواند به خاطر دختر شش ساله‌اش طلاق بگیرد، زندگی‌اش را جمع کرده، بی‌اطلاع شوهرش به گوشه‌ای از شهر پناه می‌برد و در مهدکودک بیمارستانی مشغول به کار می‌شود او مجبور است دخترش را در خانه تنها بگذارد، اما شوهرش آن‌ها را پیدا می‌کند».

* ساعت 5 عصر


این فیلم که ساخته مهران مدیری است، بازیگرانی همچون سیامک انصاری، آزاده صمدی، امیر جعفری، نگین معتضدی و مهران مدیری را در خود دارد؛ داستان فیلم از 7 صبح تا 5 بعد از ظهر یک فرد را در تهران روایت می‌کند که آن روز آخرین فرصت آن فرد است که باید کاری را انجام دهد.

ساعت 5 عصر پس از 7 هفته اکران و در اختیار داشتن 105 سالن سینما به فروش بیش از 8 میلیارد و هفت‌صد میلیونی رسیده است و در لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 96 در رتبه پنجم و پس از اکسیدان قرار گرفته است.

* پا تو کفش من نکن


محمدحسین فرح‌بخش کارگردان و عبدالله علیخانی تهیه‌کننده فیلم «پا تو کفش من نکن» محصول سال 1395 هستند، این فیلم متشکل است از بازیگران معروفی مثل رضا ناجی، سحر قریشی، بهنوش بختیاری، یوسف تیموری، علی صادقی، سیروس گرجستانی، صدیقه کیانفر، احمد ایران‌دوست، پریناز لطف الهی، مختار سائقی، بهشاد مختاری، مهرداد مزرعه، اردشیر کاظمی، مجید علیزاده، حسینعلی قورچی، محمدرضا احمدی، پوریا نیک‌جو، محمدرضا عباسی، هاوار قاسمی و مهدی تجلی.

فیلم داستان دو زوج را روایت می‌کند که برای ثبت ازدواج به محضر می‌روند ولی شلوغی محضر عاملی می‌شود برای رخداد اتفاقی غیرمنتظره و در نهایت گره خوردن زندگی این دو زوج به یکدیگر؛ بیش از 1 میلیارد فروش در طی 7 هفته و اختصاص 36 سالن سینما آمار فروش این فیلم است.

* 21 روز بعد


این فیلم طی 6 هفته اکران در 64 سالن سینما فروش یک میلیاردی داشته است؛ 21 روز بعد از ساخته‌های محمدرضا خردمندان است که در آن نام بازیگرانی مثل ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی، حسین شریفی، مسعود چوبین، مهسا هاشمی، راستین عزیزپور، امیرعلی محمودی، ارکین توتونچی، ابوالفضل باشی و پیمان رسولی به چشم می‌خورد.

در مورد داستان این فیلم نوشته‌اند «همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد، باد گرفت، درختا داشتند از جا کنده می‌شدند، آن‌قدر باران شدید شد که سیل شهر را گرفته بود، پرنده‌ها دور و بر لونه‌هاشان جیغ می‌کشیدند؛ یکی از بچه‌ها قسم می‌خورد خودش دیده خورشید یکی دو بار نورش کم و زیاد شده است».

* سارا و آیدا


سارا و آیدا آخرین ساخته مازیار میری است که در 5 هفته اکران با 104 سالن سینما فروش بیش از 2 میلیاردی داشته است، لیست نام بازیگران این فیلم متشکل است از غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان، شیرین یزدان‌بخش، احمد هاشمیان بخش و تینا پاکروان؛ این فیلم ساخته سال 95 است و مدت زمان آن 86 دقیقه است.

داستان از این قرار است که «سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آن‌ها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این 2 دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟».

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار