غرق شدن جوان 35 ساله در استخر کشاورزی

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان اردستان خبر از غرق شدن جوان 35 ساله در استخر کشاورزی روستای حسین آباد اردستان داد.

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان اردستان خبر از غرق شدن جوان 35 ساله در استخر کشاورزی روستای حسین آباد اردستان داد.

ولی الله سلامه‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در اردستان اظهار کرد: ساعت 12:25 در تماس با اورژانس 115 اردستان گزارش یک مورد غرق شدگی در استخر کشاورزی روستای حسین آباد این شهر به کارکنان فوریت‌های پزشکی داده شد.

وی افزود: ماموران اورژانس بلافاصله بعد از تماس به محل حادثه مراجعه کرده و بدون فوت وقت غریق را از استخر خارج کردند.

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان اردستان تصریح کرد: فرد غرق شده هیچ گونه علائم حیاتی نداشته و قبل از آن که توسط کارکنان مرکز فوریت‌های پزشکی از استخر خارج شود جان خود را از دست داده بود.

سلامه‌زاده با بیان اینکه فرد مورد نظر در اثر بی احتیاطی و به دلیل عدم مهارت لازم، جان خود را از دست داده است، خاطر نشان کرد: شنا در استخرهای ذخیره آب کشاورزی، بندهای خاکی و رودخانه‌ها بسیار خطرناک بوده و می‌تواند باعث این گونه حواث تلخ شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم برای کاهش این حوادث تلخ صاحبان استخرهای بزرگ کشاورزی علاوه بر تابلو شنا ممنوع، حصار کشی و نصب علامت‌های خطر وسایلی هم‌چون طناب و تیوپ در استخرهای خود تهیه کنند تا در چنین مواقعی بتواند از چنین حوادثی تا حد ممکن بکاهد.

به گزارش ایسنا؛ این حادثه در محور اردستان به مهاباد جنب جاده ترانزیت واقع در روستای حسین آباد سهامیه اتفاق افتاده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار