افتتاح و بهره برداری از ایستگاه تلویزیونی ماهورک

به گزارش اصفهان امروز، ایستگاه تلویزیونی دیجیتال روستای ماهورک شهرستان بوئین میاندشت به صورت ویدئو کنفرانس با حضور طحانیان زاده فرماندار شهرستان بوئین میاندشت و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

ایستگاه تلویزیونی دیجیتال روستای ماهورک شهرستان بوئین میاندشت به صورت ویدئو کنفرانس با حضور طحانیان زاده فرماندار شهرستان بوئین میاندشت و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در مراسم افتتاح که در استودیو خبر صدا و سیما دکتر زرگرپور استاندار اصفهان، دکتر علی عسکری رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی و دکتر احمدی افزادی مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان حضور داشتند. طحانیان زاده فرماندار از طریق ارتباط زنده با مرکز سیمای اصفهان نسبت به افتتاح و بهره برداری از مرکز دیجیتال ماهورک اقدام نمودند.

مقام عالی دولت طی محاصبه اختصاصی گفت:

جلوگیری از قطع مکرر شبکه‎ای سراسری با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و کوهستانی بودن منطقه یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه مردم و مسئولین شهرستانی و استانی بود. که الحمداله امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از ایستگاه فرستنده تلویزیونی ماهورک هستیم که ۱۸ شبکه تلویزیونی، ۲۰ شبکه رادیویی، ۶ شبکه رادیویی FM را با اعتبار معادل چهار میلیارد ریال پوشش می‎دهد و خداوند را سپاسگزاریم که در دولت تدبیر و امید و در فضایی سرشار از امید و آرامش و عقلانیت و اعتدال شاهد اقدامات ارزشمند در مسیر توسعه همه جانبه در این دیار سرافراز و ولایتمدار شهرستان بوئین میاندشت هستیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار