دیدار فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان بویین میاندشت با رئیس حوزه قضایی شهرستان

به گزارش اصفهان امروز،طحانیان زاده فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان بویین میاندشت به اتفاق سایر اعضا با حضور در محل کار رئیس حوزه قضایی شهرستان با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

طحانیان زاده فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان بویین میاندشت به اتفاق سایر اعضا با حضور در محل کار رئیس حوزه قضایی شهرستان با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار صمیمی فرماندار شهرستان ضمن تبریک مسئولیت جدید ایشان بر تعامل و همکاری همه دستگاههای اجرایی و قضایی در شهرستان را موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه دانست و افزود: وجود فضای سالم میان مدیران باعث پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

در پایان این دیدار مقام عالی دولت نقش قوه قضاییه در تامین سعادت و سلامت جامعه را امری ضروری و مهم برشمرد و افزود به جهت جدید التاسیس بودن شهرستان می‌طلبد که در ارتباط با ارتقاء جایگاه تشکیلات سازمانی قوه قضاییه در شهرستان از طریق مسئولین ذی‌ربط در جهت اجابت خواسته مردم و مسئولین شهرستان اهتمام جدی به عمل آید. و در ادامه برای آقای غیاثی مسئول جدید حوزه قضایی در شهرستان آرزوی موفقیت نمودند و از خدمات آقای حسینی رئیس حوزه قضایی سابق در شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار