دیدار پیشوای ارامنه شاهین شهر با شهردار شاهین شهر

اسقف آنانیا گوجانیان پیشوای ارامنه شاهین شهر با عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر دیدار نمود.

اسقف آنانیا گوجانیان پیشوای ارامنه شاهین شهر با عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر دیدار نمود.
عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر گفت: احترام و دفاع از ادیان الهی یک وظیفه همگانی بوده و در این راستا همه باهم برادر و برابر هستیم.
وی در ادامه گفت : شهرداری شاهین شهر در حد امکان در رفع مشکلات شهری ارامنه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و وظیفه قانونی و اجتماعی خود می داند به همه شهروندان خدمات یکسان ارائه نماید.
بهمنی از شهروندان مسیحی ساکن در شاهین شهر که در اجرای برنامه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهر مشارکت و همکاری دارند قدردانی و تشکر کرد.
آنانیا گوجانیان در این دیدار گفت: دنیای امروز نیاز به احترام، صلح، عشق و همزیستی دارد و پیامبران بزرگ الهی پیام‌آور این رسالت آسمانی بوده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: اعتقاد به خداوند یکتا نقطه اشتراک تمام ادیان توحیدی است و این نقطه اشتراک سبب دوستی و همراهی پیروان این ادیان شده است و خوشبختانه ما در ایران با برادران و خواهران مسلمان خود در صلح، صفا و آرامش بسر می بریم و مردم دنیا باید در ‌چنین شرایط صلح آمیزی زندگی کنند.
پیشوای ارامنه شاهین شهر از تلاش های شبانه روزی شهرداری و شورای اسلامی شهر با فعالیت های مستمر و جدید برای ایجاد آرامش، امنیت و رفاه شهروندان شاهین شهر خصوصاً ارامنه این شهر قدردانی نمود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار