اختصاص بودجه 7/5 میلیارد تومان به ستاد بحران شهر کاشان

مدیر کل بحران استان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کاشان از اختصاص 7/5 میلیارد تومان به ادارات در حوزه مخاطرات و حادثه خیز خبر داد.

اصفهان امروز: مدیر کل بحران استان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کاشان از اختصاص 7/5 میلیارد تومان به ادارات در حوزه مخاطرات و حادثه خیز خبر داد.
منصور شیشه فروش گفت : همزمان با فصل پاییز اجرای طرح های پیشگیری از سیل و شناسایی سازه های پرخطر که از سال گذشته در دستورکار قرارگرفته بود، اقدامات مهمی انجام شد .
وی ادامه داد : در طی 3 سال اخیر حدودا 100 کیلومتر از رودخانه ها ساماندهی و آزادسازی شده و درختان و تجاوزهایی که در مسیر رودخانه ها صورت گرفته بود با همکاری ساکنین رفع و سبب شد سازه های پرخطری که در مسیر رودخانه ها هستند با هماهنگی کارگروه ایمن سازی شوند .
شیشه فروش افزود : همچنین در زمینه مدیریت خشکسالی در منطقه طرح های اضطراری تامین آبرسانی اضطراری روستاها مورد بررسی قرارگرفت که قرار شد اعتبارات لازم برای آبرسانی پیش بینی شود .
وی اشاره کرد : در زمینه شناسایی سازه ها و ساختمانهای غیرایمن شهری، مدیریت بحران شهرداری ها موظف شدند در زمینه شناسایی این سازه ها هاقدام کنند و در یک طرح سه ماهه این طرح اجرا شود .
وی افزود : همزمان با بازگشایی مدارس و ایام ماه محرم ، تیم های امداد ونجات آنش نشانی در برنامه های خودشان بازدید دوره ای را از این اماکن مختلف داشته باشند و نسبت به رفع نواقص از این برنامه ها اقدام کنند .
مدیر کل بحران استان خاطرنشان کرد : در آذر ماه برگزاری مانور ایمنی مدارس در برابر زلزله خواهیم داشت که باحضور 800 هزار دانش آموز مانند سال گذشته اجرایی می شود و از مهرماه تا آذر ماه آموزشهای لازم در موارس سطح استان انجام می شود .
شیشه فروش بحران را شرایطی که در اثر وقوع یک حادثه ایجاد میشود معنی کرد و در این زمینه گفت :ما باید قبل از بحران تصمیم گیری و برنامه ریزی کنیم و آماده بحران باشیم.وی افزود مدیری در این زمینه موفق خواهد بود که حساس تر باشد و در شورای مدیریت بحران شرکت کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار