بازدید فرماندار شهرستان از پروژه استخر سر پوشیده

به گزارش اصفهان امروز،طحانیان زاده فرماندار شهرستان به اتفاق رئیس اداره ورزش و جوانان از پروژه استخر این شهرستان بازدید و چگونگی پیشرفت فیزیکی این پروژه مهم را در شهرستان مورد بررسی قرار دادند.

طحانیان زاده فرماندار شهرستان به اتفاق رئیس اداره ورزش و جوانان از پروژه استخر این شهرستان بازدید و چگونگی پیشرفت فیزیکی این پروژه مهم را در شهرستان مورد بررسی قرار دادند.

طحانیان زاده فرماندار شهرستان با توجه به تامین اعتبار ده میلیارد ریالی این پروژه اظهار داشت:
تکمیل و بهره‌برداری از استخر شنا مورد درخواست و از مطالبات اصلی مردم به ویژه جوانان این منطقه بوده که می‎طلبد از طریق مسئولین ذی‌ربط انشااله در سال آینده مورد افتتاح و بهر برداری قرار بگیرد.

در این بازدید مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان و پیمانکار پروژه گزارشی از روند اجرایی پروژه را به استحضار مقام عالی دولت در شهرستان رساندند.

در پایان این بازدید فرماندار شهرستان ابراز داشت:
به جهت علاقمندی جوانان این شهرستان به ورزش شنا و هم نبود استخر مناسب در شهرستان‌ باعث شده جوانان و نوجوانان شهرستان برای شنا کردن به این شهرستانهای مجاور مراجعه نمایند و این مسئله برای ایاب و ذهاب آنان مشکلاتی ایجاد می‌کند که امید داریم این پروژه مهم ورزشی در حداقل زمان ممکن مورد استفاده و بهره برداری علاقمندان به شنا قرار بگیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار