رونمایی میزو از گوشی میان رده M6

شرکت میزو به صورت رسمی از جدیدترین گوشی میان رده خود با نام اختصاصی M6 رونمایی کرد. گوشی میزو ام 6 (Meizu M6) از نمایشگر 5.2 اینچی و پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد و قرار است با قیمت بسیار عالی 106 دلار روانه بازار شود.

رونمایی میزو از گوشی میان رده M6

وب سایت شبکه - امین رضائیان: شرکت میزو به صورت رسمی از جدیدترین گوشی میان رده خود با نام اختصاصی M6 رونمایی کرد. گوشی میزو ام 6 (Meizu M6) از نمایشگر 5.2 اینچی و پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد و قرار است با قیمت بسیار عالی 106 دلار روانه بازار شود.





شرکت میزو به طور رسمی از گوشی M6 رونمایی کرد. این گوشی یک محصول میان رده و مجهز به پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای است که قیمتی مقرون به صرفه دارد. میزو ام 6 به تراشه MT6750 مدیاتک مجهز شده و از نظر رم شامل چند نسخه مختلف می‌شود. نسخه پایه‌ای آن به رم 2 گیگابایتی مجهز است و حافظه داخلی 16 گیگابایتی دارد، اما نسخه برتر آن به رم 3 گیگابایتی مجهز بوده و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.



هر دو نسخه گوشی مذکور قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را دارند، بنابراین کاربران علاقمند می‌توانند ضمن اتصال رم مایکرو اس‌دی (Micro SD) به دستگاه، فضای ذخیره‌سازی اطلاعات آن را افزایش دهند. گوشی میزو M6 به نمایشگری 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل مجهز است و از اتصال همزمان دو سیم کارت هم پشتیبانی می‌کند. البته در این شرایط دیگر نمی‌توانید حافظه جانبی را به آن متصل کنید، چرا که شیار سیم کارت دستگاه هیبریدی است.



دوربین اصلی میزو M6 از یک سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز است. میزو سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا را به طور پیش‌فرض بر روی دستگاه نصب کرده و رابط کاربری Flyme 6.0 هم در کنار آن راه‌اندازی شده است. باتری گوشی مذکور هم ظرفیت 3070 میلی آمپر ساعتی دارد که ظرفیت مناسبی برای یک گوشی مجهز به نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح اچ‌دی به نظر می‌رسد.



ابعاد بدنه گوشی میزو ام 6 برابر با 148.2 در 72.8 در 8.3 میلیمتر است، بنابراین بدنه دستگاه چندان ظریف نیست. همچنین گوشی وزنی معادل با 143 گرم دارد. دکمه هومی که در زیر نمایشگر گوشی میزو ام 6 بکار رفته، می‌تواند نقش اسکنر انگشت دستگاه را هم ایفاء کند، بنابراین میزو ام 6 از اسکنر انگشت هم بهره می‌برد. بنا به ادعای میزو سرعت عملکرد اسکنر انگشت این گوشی کمتر از 0.2 ثانیه خواهد بود.

بدنه گوشی میزو ام 6 از پلی کربنات ساخته شده اما میزو با استفاده از تکنولوژی خاصی بدنه دستگاه را مقاوم‌سازی کرده و بدین ترتیب کیفیت آن را بهبود بخشیده است. میزو قرار است گوشی M6 را در رنگ‌های طلایی، آبی، نقره‌ای و مشکی روانه بازار کند. قیمت نسخه مجهز به رم 2 گیگابایتی و حافظه 16 گیگابایتی گوشی میزو ام 6 فقط 106 دلار خواهد بود و قیمت نسخه مجهز به رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی آن معادل با 137 دلار در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار