عدم محدودیت زمانی برای اعلام شماره شبا برای سهام عدالت

مشاور سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه اعلام شماره شبا محدودیت زمانی ندارد و پس از شهریورهم می‌توان آن را اعلام کرد، گفت: تاکنون ۳۷.۵ میلیون نفر صورت حساب خود را مشاهده کرده‌اند.

مشاور سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه اعلام شماره شبا محدودیت زمانی ندارد و پس از شهریورهم می‌توان آن را اعلام کرد، گفت: تاکنون ۳۷.۵ میلیون نفر صورت حساب خود را مشاهده کرده‌اند.

به گزارش مهر ، سیدجعفر سبحانی در خصوص اولین واریز سود سهام عدالت به حساب مشمولین اظهار داشت: پیش از این اعلام شده بود که تا پایان شهریور ماه اولین مرحله سود سهام عدالت واریز می‌شود، هرچند تقسیم سودها نیز انجام شده اما هنوز وضعیت گروه‌بندی و اولویت‌ها مشخص نشده و ما در انتظار مصوبه جلسه شورای عالی‌اصل چهل و چهار هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پس‌ از شهریور ماه مشمولین می‌توانند شماره شبای خود را به سازمان خصوصی‌سازی اعلام کنند یا خیر؟ افزود: اعلام شماره شبا محدودیت زمانی ندارد و همه می‌توانند پس از شهریور ماه نیز شماره شبای خود اعلام کنند اما پس‌ از شهریور ماه مشمولین نمی‌توانند باقی مانده اقساط خود را افزایش دهند و از صبح روز اول مهر ماه مشمولین نمی‌توانند حتی یک ریال هم به حساب خود اضافه کنند .

سبحانی خاطر نشان کرد: تاکنون ۳۷.۵ میلیون نفر صورت حساب خود را مشاهده کرده‌اند و ۳۲.۵ میلیون نفر نیز برای اعلام شماره شبای خود به سامانه سازمان مراجعه کرده‌اند .

وی گفت: ۹۸ درصد شماره شباها بدون اشکال بوده و ۲ درصد دیگر یا فعال نبوده‌اند و یا متعلق به فرد دیگری بوده است .

مشاور رییس کل سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از مشمولین مابقی حساب خود را تا سقف یک میلیون تومان تکمیل کرده‌اند تصریح کرد: تاکنون ۷ میلیارد تومان واریز شده که تنها ۱ درصد از ۷۰۰ میلیارد تومانی بود که باید اضافه می‌شد .

وی افزود: البته این عدم استقبال از سوی مشمولین به دلیل اختیاری بودن این موضوع بوده است

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار