ایستگاه شهید امامی شهرضا از مهمترین مبادی کنترل ورود و خروج در استان و کشور است

فرماندار شهرضا گفت: پلیس در شهرضا با امکانات شهرستانی خدماتی در سطح ملی ارائه می‌دهد، باتوجه به موقعیت جغرافیایی شهرضا لازم است درجه انتظامی آن افزایش یابد.

ایمنا: فرماندار شهرضا گفت: پلیس در شهرضا با امکانات شهرستانی خدماتی در سطح ملی ارائه می‌دهد، باتوجه به موقعیت جغرافیایی شهرضا لازم است درجه انتظامی آن افزایش یابد.
محسن گلابی در آیین تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی شهرستان شهرضا، اظهار کرد: جایگاه انتظامی شهرضا، قبل از انتزاع از شهرستان دهاقان نیز در همین درجه بوده اما در شرایط فعلی لازم است این جایگاه ارتقاء پیدا کند.
وی عنوان کرد: در حال حاضر جمعیتی در حدود ۱۶۰ هزار نفر در شهرستان شهرضا وجود دارد، این شهرستان به لحاظ موقعیت بین راهی در ساعات اوج تردد بیش از ۵۰ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی آن عبور می‌کنند، بنابراین لازم است تجهیزات بیشتری در اختیار پلیس شهرضا قرار گیرد.
رییس شورای تأمین شهرستان شهرضا تصریح کرد: پلیس در شهرضا با امکانات شهرستانی خدماتی در سطح ملی ارائه می‌دهد، باتوجه به موقعیت جغرافیایی شهرضا لازم است درجه انتظامی آن افزایش یابد.
گلابی گفت: ایستگاه شهید امامی شهرضا یکی از مهمترین مبادی کنترل ورود و خروج در استان و کشور است به همین دلیل لازم است تمهیدات لازم برای ارتقاء سطح امکانات و تجهیزات این محل نیز اندیشیده شود.
وی افزود: عبور خودروهای متخلف از لاینهای مخالف در محدوده ایستگاه شهید امامی و آمار کشفیات کالای قاچاق در این محل، ضرورت تقویت زیرساختهای موجود و بهبود امکانات این محل را ایجاب می‌کند.
فرماندار شهرضا گفت: ایستگاه شهید امامی شهرضا سالانه کشفیات کالای قاچاق زیادی به ارزش میلیاردها ریال دارد، اگر تنها نیم درصد از این کشفیات برای تجهیز امکانات پلیس شهرستان اختصاص یابد شاهد تحولات گسترده‌ای در روند خدمت رسانی نیروی انتظامی در این منطقه خواهیم بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار