نواخته شدن زنگ مدرسه در شهرستان بویین میاندشت

به گزارش اصفهان امروز،در آئین بازگشایی و نواخته شدن زنگ مدارس با حضور طحانیان زاده فرماندار شهرستان ، امام جمعه محترم و مدیران اجرایی شهرستان در دبیرستان دخترانه بنت الهدی شهر بوئین میاندشت برگزار شد.

در آئین بازگشایی و نواخته شدن زنگ مدارس با حضور طحانیان زاده فرماندار شهرستان ، امام جمعه محترم و مدیران اجرایی شهرستان در دبیرستان دخترانه بنت الهدی شهر بوئین میاندشت برگزار شد.

در این مراسم زنگ مدرسه بوسیله مقام عالی دولت در شهرستان نواخته شد.
دراین مراسم طحانیان زاده رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان طی مصاحبه اختصاصی با واحد خبر اظهار داشت:
بی تردید آینده و پیروزی یک ملت در سایه خرد و علم است.همه وظیفه داریم برای ایران آینده و آینده ایران در مدارس تلاش کنیم و همه مدیران و معلمان باید بدانند نگاهتان به دانش آموز باید نگاه یکسان باشد نباید تفاوتی به نام نژاد، دین، قوم،قبیله در محیط مدارسه و آموزش و پرورش وجود داشته باشد و می‌بایست مدیران عزیز و زحمتکش دانش آموزان را به حقوق اولیه خودشان آشنا سازند.

فرماندار شهرستان بوئین میاندشت در بخش پایانی این مصاحبه اختصاصی ابراز داشت:
اگر نظام حاکمیتی روی آموزش و پرورش سرمایه گذاری ‌کند بعدها نیاز به این همه هزینه برای شکل گیری پلیس، زندان، دستگاه کنترل و نظارت نمی‌باشد و نباید از جیب ملت پرداخته شود. فرماندار شهرستان با اشاره به اولین روز بازگشایی مدارس فرمودند مهر فصل خشکیدن، زرد شدن و ریختن نیست بلکه فصل آغاز و رویش دوباره است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار