احتیاج دو و میدانی اصفهان به بودجه‌ مناسب

رئیس هیئت دو و میدانی اصفهان با بیان اینکه این هیئت به بودجه‌ مناسب برای بهبود شرایط احتیاج دارد گفت: در ۶ ماه گذشته و با امضای تفاهم‌ نامه‌ای امیدواریم سهم کامل اعتبارات را دریافت و برنامه‎‌های هیئت را با خیال آسوده‌تری انجام دهیم.

رئیس هیئت دو و میدانی اصفهان با بیان اینکه این هیئت به بودجه‌ مناسب برای بهبود شرایط احتیاج دارد گفت: در ۶ ماه گذشته و با امضای تفاهم‌ نامه‌ای امیدواریم سهم کامل اعتبارات را دریافت و برنامه‎‌های هیئت را با خیال آسوده‌تری انجام دهیم.
عبدالرسول یزدی‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برگزاری مسابقات برترین‌‌های نونهالان به میزبانی استان کرمان اظهار داشت: در بخش دختران، استان اصفهان از 4 سهمیه خود، موفق به کسب یک عنوان شد و یک ورزشکار دیگر نیز به گروه 8 نفره راه پیدا کرد، در بخش پسران نیز از 3 ورزشکار اصفهانی 2 نفر به مقام دوم دست پیدا کردند.
وی با اشاره به برگزاری لیگ امید گفت: دختران اصفهان در لیگ برترین‌های امید، نوجوانان و جوانان عملکرد بسیار خوبی داشته و موفق به کسب مقام‌های دوم و سوم شدند، در لیگ بانوان نیز، صبا بتن به عنوان نماینده اصفهان در 2 مرحله از این رقابت‌ها حضور داشت و موفق به کسب 2 عنوان دوم و سوم شد.
رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان درباره برگزاری لیگ پسران بیان کرد: در بخش پسران نیز اصفهان با حمایت باشگاه ذوب‌آهن به این مسابقات اعزام می‌شود و ورزشکاران این تیم از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند، خوشبختانه این هیئت در زمینه تیم‌های پایه در وضعیت مناسبی به سر می‌برد.
وی درباره وضعیت سایر بازیکنان اصفهانی خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان و بزرگسال اصفهان در وضعیت مطلوبی قرار دارند و اغلب ورزشکاران دونده استقامت درحال حاضر خود را برای شرکت در مسابقات صخره نوردی در آبان، آذر و دی ماه آماده می‌کنند.
یزدی‌زاده با اشاره به ظرفیت‌سازی خوبی که در دو و میدانی صورت گرفته است، گفت: خوشبختانه ظرفیت‌سازی که طی سال‌های گذشته توسط حمایت رؤسای هیئت‌های شهرستان‌ها و مربیان صورت گرفت در اغلب نقاط استان از جمله آران و بیدگل، کاشان، مبارکه، خمینی شهر، فلاورجان و شهرستان اصفهان در رده نونهالان و نوجوانان به خوبی انجام گرفته و امیدواریم در سال‌های آتی وضعیت بهتری را ارائه دهیم.
یزدی‌زاده خاطرنشان کرد: رکوردهای بازیکنان نونهال در مسابقات برترین‌ها و مسابقات نوجوانان و جوانان نشان دهنده ظرفیت‌سازی مناسب در این رشته دارد.
رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان درباره زیر ساخت‌های موجود در این رشته، اظهار داشت: امیدواریم در پایان سال 96 سالن اختصاصی دو و میدانی در میدان آزادی خوراسگان ترمیم و پیست تارتان آن تکمیل شود و به احتمال زیاد پیست ورزشگاه امیرکبیر کاشان نیز قابل بهره‌برداری می‌شود که این زیر ساخت‌ها به تقویت ورزشکاران فعال استان کمک می‌کند.
وی درباره برنامه‌های آتی این هیئت نیز گفت: هیئت دو و میدانی برای 6 ماه دوم سال، کلاس‌های آموزشی سطح 3 به 2 ارتقاء مربیگری را در برنامه کار خود دارد که این کلاس‌ها در مهرماه سال جاری برگزار می شود، ضمن این که برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های ویژه مربیان نیز در دستور کار هیئت است.
یزدی‌زاده درباره وضعیت مالی این هیئت گفت: در حال حاضر اکثر هیئت‌های استان از مشکل مالی رنج می‌برند و هیئت ما نیز مشکلات عدیده‌ای دارد اما با مدیریت منسجم هزینه‌ها را کنترل و فرآیند برنامه‌های هیئت را به خوبی انجام دادیم.
رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: هیئت دو و میدانی نیازمند حمایت‌های روزافزون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون دومیدانی است. در 6 ماه گذشته و با امضاء تفاهم‌نامه‌ای، امیدواریم سهم کامل اعتبارات را دریافت و برنامه های هیئت را با خیال آسوده تری انجام دهیم و دو و میدانی اصفهان به بودجه‌ مناسب برای بهبود شرایط احتیاج دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار