مایکروسافت پشتیبانی از آفیس و Outlook 2007 را متوقف کرد

مایکروسافت از پایان عمر آفیس ۲۰۰۷ و Outlook 2007 خبر داد و اعلام کرد پشتیبانی از این نرم افزارها و نسخه های قدیمی تر متوقف شده است.

مایکروسافت از پایان عمر آفیس ۲۰۰۷ و Outlook 2007 خبر داد و اعلام کرد پشتیبانی از این نرم افزارها و نسخه های قدیمی تر متوقف شده است.

این بدان معناست که دیگر در آفیس ۲۰۰۷ و Outlook 2007 خبری از به روز رسانی های امنیتی، به روز رسانی ویژگی ها و پشتیبانی فنی درباره پاره‌ای مسائل نیست.

مایکروسافت قصد دارد تا کاربران آفیس ۲۰۰۷ را برای مهاجرت به Office 365 که مبتنی بر فضای ابری است و یا ارتقاء به Office 2016 تشویق کند.

این شرکت بزرگ نرم افزاری برای اولین بار در آفیس ۲۰۰۷ رابط کاربری "روبان" را معرفی کرد. این رابطه کاربری که مجموعه ابزارها را در تب های مشخص در اختیار کاربران قرار می دهد بعدها در تمام اپلیکیشن‌های دسکتاپ آفیس و ابزارهایی مانند Paint ویندوز مورد استفاده قرار گرفت.

جدا از آفیس ۲۰۰۷ کاربران Outlook هم باید به فکر مهاجرت به نسخه های جدیدتر باشند. مخصوصا کاربرانی که از Office 365 استفاده می کنند و هنوز Outlook آنها نسخه ۲۰۰۷ است تنها تا پایان ماه اکتبر وقت دارند که نرم افزار خود را به روز کنند، پس از این تاریخ دیگر امکان دسترسی به صندوق های پستی در این نرم افزار مهیا نخواهد بود.

تمام کاربرانی که از Office 365 استفاده می کنند، حتما متوجه دریافت یک ایمیل از مایکروسافت شده اند که به آنها یاداوری کرده است که پروتکل MAPI / HTTP در Outlook جایگزین خواهد شد و Outlook 2007 نمی تواند از MAPI / HTTP پشتیبانی کند. بنابراین نیاز است که برای اتصال به صندوق پستی Exchange Online حتما این نرم افزار به نسخه های بالاتر به روز شود.

گفتنی است؛ برخلاف روال گذشته مایکروسافت به شرکت ها هم زمان بیشتری را برای بروز رسانی نداده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار