پخش فصل سوم «شهرزاد» در زمستان

تهیه کننده سریال «شهرزاد» در مورد فصل سوم این سریال و دلایل روند داستان به این سمت و سو توضیح داد.

تهیه کننده سریال «شهرزاد» در مورد فصل سوم این سریال و دلایل روند داستان به این سمت و سو توضیح داد.

به گزارش ایمنا، پس از انتشار آخرین قسمت «شهرزاد» و بعد از نقدهای تند و تیز در مورد افت فصل دوم این سریال، سید محمد امامی توضیخاتی در مورد فصل جدید سریال و دلایل سازندگان برای پیشبرد قصه به این سمت و سو به منتقدین و مردم ارائه کرد.

محمد امامی در مورد حذف شخصیت بزرگ آقا که برخی همین ماجرا را علت افت این سریال عنوان کرده اند گفت: ما آگاهانه نقش بزرگ آقا را حذف کردیم. در پروژه‌های مختلف دو نوع خروج کاراکتر داریم، گاهی این خروج بر مبنای یک اجبار اتفاق می‌افتد و گاهی برمب نای ضروریات. به عنوان مثال، زمانی است که بزرگ یک خاندانی تصمیم‌هایی می‌گیرد که آثار آن را در زندگی همه آدم‌های قصه می‌توان دید، حالا این اثر زمانی که خود بزرگ خانواده نیست، خودش را بیشتر نشان می‌دهد. به هر حال قصه درباره استبداد فردی یک شخص است که تصمیم‌هایی را برای خانواده می‌گیرد و باید ببینیم حالا که نیست چه اثرات، تبعات و تنش‌هایی را برای خانواده به وجود می‌آورد. در حقیقت او نباید باشد تا بتوانیم این اتفاق‌ها را ببینیم، چون اگر باشد که خودش مشکلات را حل می‌کند.

او ادامه داد: به نظر من با وجود همه پتانسیل و جذابیتی که آقای نصیریان و این شخصیت داشت، حذف بزرگ آقا آگاهانه‌ترین تصمیمی بود که آقای فتحی گرفتند. بزرگ آقا قطعا یکی از کاراکترهای ماندگاری‌ست که آقای نصیریان بازی کرده و با وجود منفی بودن نقش، مردم آن را خیلی دوست دارند.

فصل سوم...

در صحنه هایی از فصل سوم این سریال که در انتهای قسمت آخر فصل دوم از آن رونمایی شد شهرزاد را در عزاداری یک عزیز از دست رفته می بینیم و ادامه داستان بصورت راز باقی می ماند.

تهیه کننده شهرزاد در خصوص فصل سوم گفت: قصه در فصل سوم تمام می‌شود. البته قصه «شهرزاد» پتانسیل ادامه دادن را دارد و می‌توان از دل آن، دیگر کاراکترها را بیرون کشید و سرگذشت آن‌ها را تعریف کرد، اما با چیزی که مخاطب از ما می‌خواهد، در فصل سوم مشخص می‌شود و همان‌جا پایان داستان سریال «شهرزاد» خواهد بود.

او اضافه می کند: معتقدم فصل سوم به لحاظ داستانی همانی است که مردم دوست دارند. در واقع تم عاشقانه مشابه فصل اول به فضای کلی سریال بازمی‌گردد.

فصل سوم شهرزاد زمستان ۹۶ پخش خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار