گردشگری مهم‌ترین امکانات موجود در مناطق روستایی شهرضا و دهاقان

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین امکانات موجود در مناطق روستایی شهرضا گردشگری است که می‌توان با استفاده از امکانات طبیعی و تاریخی موجود در این مناطق برای رونق آن استفاده کرد.

ایمنا:نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین امکانات موجود در مناطق روستایی شهرضا گردشگری است که می‌توان با استفاده از امکانات طبیعی و تاریخی موجود در این مناطق برای رونق آن استفاده کرد.
سمیه محمودی اظهار کرد: متأسفانه روند مهاجرت از این مناطق به شهرها همچنان ادامه دارد. وی ادامه داد: مهم‌ترین چالش مناطق روستایی معضلات اقتصادی و در رأس آن‌ها بیکاری است، اگر نتوانی مشکل روستاها را برطرف کنیم باید منتظر استمرار مهاجرت‌ها به شهرها باشیم.
وی اذعان کرد: متأسفانه روستاییان شهرستان‌های شهرضا و دهاقان از تسهیلات مشارکتی وضع‌شده برای اشتغال‌زایی در این مناطق استفاده نکردند.
محمودی ادامه داد: آهنگ بازگشت جمعیت از شهرها به روستاها آغازشده اما متأسفانه در این مرحله از بازگشت جمعیت سالمندانی که توان ادامه زندگی در هوای آلوده شهری را ندارند، به روستاهای زادگاه خود بازمی‌گردند.
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین امکانات موجود در مناطق روستایی شهرضا گردشگری است که می‌توان با استفاده از امکانات طبیعی و تاریخی موجود در این مناطق برای رونق آن استفاده کرد. نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رونق گردشگری در مناطق روستایی شهرستان‌های حوزه انتخابیه بسیاری از معضلات اقتصادی این مناطق را برطرف می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها بیکاری جوانان و افراد جویای کار است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار