اظهارات سخیفانه ترامپ بیانگر شکست آمریکا در منطقه است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات سخیفانه ترامپ بیانگر شکست آمریکا در منطقه است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات سخیفانه ترامپ بیانگر شکست آمریکا در منطقه است.
به گزارش تسنیم ، سمیه محمودی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان با بیان اینکه اظهارات سخیفانه ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران بیانگر شکست آمریکا در منطقه است اظهار داشت: سخنان اخیر ترامپ نشان داد که او تا چه اندازه با عالم سیاست بیگانه است.
وی افزود: مردم و نیروهای مسلح اعضای یک جامعه هستند بنابراین وقتی کسی سپاه را به عنوان بخشی از قوای مسلح ایران مخاطب قرار می‌دهد در واقع با همه ملت ایران سخن گفته است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه یک نهاد مردمی و قدرتمند است که از ابتدای جمهوری اسلامی و انقلاب شکل گرفته و در همه ادوار گذشته تاکنون به صورت محکم در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و سایر دشمنان ایستاده است، افزود: این اظهار عجز آمریکایی‌ها است که سپاه را نشانه گرفته و این نشان قدرتمندی سپاه است که تاکنون با رشادت و شهادت طلبی در ایران، منطقه و فرامنطقه‌ای عمل کرده است.
وی با اشاره به نقض برجام از سوی آمریکا، بیان کرد: نقض برجام فرصتی است تا علاوه بر تحکیم همبستگی ملی، روابط خود را با دنیا تقویت و بازسازی کنیم، برجام یک معاهده بین‌المللی است که مورد تائید سازمان ملل قرار گرفته و هیچ کشوری نمی‌تواند به تنهایی آن را نقض کند.
محمودی با بیان اینکه معاهده برجام بین ایران و آمریکا نبوده که به صورت یک‌جانبه قابل فسخ باشد، تصریح کرد: آمریکایی‌ها همچنان با نقض برجام و اعمال تحریم‌ها و سخنان یاوه به دشمنی، کینه‌توزی و خصومت علیه ملت ما ادامه می‌دهند.
وی با بیان اینکه این روند دشمنی‌ها و خصومت‌ها 38 سال است که در حال انجام است و امروز بیشتر شده است، افزود: ترامپ با سخنان خود در مورد برجام بار دیگر ثابت کرد که به تعهدات خود پایبند نیست و ضربه‌ای دیگر به برجام وارد کرد که این موضوع به خوبی غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را به نمایش گذاشت.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ارتش آمریکا با پیمودن کیلومترها در مناطق مختلف جهان حاضر می‌شود و اقدام به کشتار وسیع مردان و زنان و کودکان می‌کند، کارنامه سیاه این کشور در منطقه خاورمیانه گواه صادقی بر این مدعا است.
وی با بیان اینکه منطقه خاورمیانه در حال حاضر از خدمات سپاه پاسداران در مقابله با اشرار و گروهک‌های تروریستی بهره‌مند می‌شود اظهار داشت: توان بازدارنده سپاه و سایر قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده است تا اگر بار دیگر دشمنان قصد تجاوزی به خاک کشور داشتند با دفاع از خاک کشور، سیلی محکمی را گوش متجاوزان بزند.
محمودی با تأکید بر اینکه موضع‌گیری‌های ترامپ یا هر کس دیگری نمی‌تواند نظام اسلامی ما را از بین ببرد، تصریح کرد: مردم ایران هنوز هم برای حفظ اسلام و انقلاب هزینه‌های زیادی را پرداخت می‌کنند که نشانه آن شهدای مدافع حرم هستند.
وی با بیان اینکه در زمینه مسائل جهانی دولت و ملت یک صدا و متحد هستند، افزود: استفاده رئیس جمهور آمریکا از عنوان خلیج عربی جای تأسف دارد که رئیس جمهور یک کشور تا این اندازه از پیشینه تاریخی و جغرافیایی جهان بی‌اطلاع است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه می‌دانند نام اصلی این خلیج «فارس» است و در تاریخ هم ثبت شده، خلیج فارس از قدیم بوده و هست و اظهارات ترامپ چیزی را تغییر نمی‌دهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار