ره اندازی سامانه سنا سفر برای اعلام اطلاعات سفر در پایانه های شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: زیرساخت های اجرای طرح راه اندازی شماره تلفن ۴ رقمی برای اعلام اطلاعات سفر در پایانه های شهر اصفهان آماده شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: زیرساخت های اجرای طرح راه اندازی شماره تلفن ۴ رقمی برای اعلام اطلاعات سفر در پایانه های شهر اصفهان آماده شده است.

محمدرضا باباگلیان درگفتگو با اایمنا اظهارکرد: خدمات الکترونیک سازمان پایانه ها با توجه به پیگیری های انجام شده به نتایج خوبی رسیده که مهمترین آنها هماهنگی با شرکت ها جهت فروش اینترنتی بلیت شرکت های مسافربری است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه سنا سفر در پایانه های اصفهان، تصریح کرد: بهره برداری از سامانه سنا سفر به منزله پهن کردن فرش قرمز به زیر پای مردم است که سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان بهره برداری از سامانه سنا سفر را گام اول تحول در پایانه های مسافربری کشور دانست و گفت: تحول در زیرساخت های پایانه های مسافربری شهر اصفهان در دستور کار است.

وی ادامه داد: این سامانه در ۶ سالن پایانه کاوه و در سالن پایانه صفه راه اندازی شده و مشابه اطلاعاتی که در فرودگاه برای زمان پروازها در اختیار مسافران قرار می دهد، با سامانه سناسفر برای مسافران شرکت های مسافربری قابل مشاهده است.

باباگلیان تاکید کرد: سامانه سنا سفر با هدف حذف جارچیان در پایانه ها انجام شد تا آرامش محیط پایانه ها کنترل شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در ادامه به راه اندازی سامانه کنترل و تردد در ورودی و خروجی پایانه کاوه اشاره و تصریح کرد: با این سامانه خودروهایی که وارد پایانه ها می شوند، کنترل می گردند.

وی تصریح کرد: شعار سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان «سفر ایمن و امنیت در سفر» است و تمام برنامه ریزی های این سازمان هم راستا با این شعار در سال ۹۶ به نتیجه خواهد رسید.

باباگلیان با بیان اینکه اجرای شبکه ای با شماره تلفن ۴ رقمی در دستور کار پایانه های شهرداری اصفهان قرار گرفته است، گفت: زیرساخت های اجرای این شبکه در پایانه های شهر آماده شده و آمادگی داریم با اقدامات متمرکز با مخابرات، یک شماره تلفن ۴ رقمی سراسری برای اطلاعات سفر داشته باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار