گرانترین قاب آیفون با قیمت ۵۴۰۰۰۰۰ تومان!

گرانترین قاب محافظ آیفون Gray نام دارد که از جنس تیتانیوم بوده و با قیمت ۱۳۴۵ دلار یعنی گرانتر از پرچم‌دار جدید این کمپانی یعنی آیفون X عرضه شده است!

گرانترین قاب آیفون با قیمت ۵۴۰۰۰۰۰ تومان!

وب سایت کلیک: گرانترین قاب محافظ آیفون Gray نام دارد که از جنس تیتانیوم بوده و با قیمت ۱۳۴۵ دلار یعنی گرانتر از پرچم‌دار جدید این کمپانی یعنی آیفون X عرضه شده است!

به نقل از پایگاه خبری بیزنس اینسایدر، آیفون های جدید گرانتر از همیشه به بازار عرضه می شوند و شاید برای کاربرانی که به اجناس لوکس علاقه دارند، ساخت یک قاب از جنس تیتانیوم که گرانتر از خود گوشی است، جالب توجه باشد.

شرکت گری (Gray) که یک مارک لوکس در سنگاپور محسوب می‌شود، این قاب را ساخته است. اگر می پرسید که چه چیزی باعث گران شدن آن شده باید به شما بگوییم که ساخت Gray از یک بلوک جامد از تیتانیوم شروع می شود و بعد از قالب گیری نوبت به فرآیند خاص گرمادهی است که نمای رنگین کمانی به گرانترین قاب آیفون می دهد.

این فرآیند بسیار پیچیده برای ساخت یک محافظ ساده تلفن است. اما باید گفت که در بازار لوکس تک بودن و یا ظاهر اجناس اهمیت زیادی دارد. جالب است بدانید هر کدام از این قاب ها مانند آثار هنری فاخر به صورت جداگانه شماره گذاری می شوند.





ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار