حل مشکلات شهرک امیرکبیر در دستور کار شورای شهر شهرضا

رئیس شورای شهر شهرضا گفت: حل مشکلات خدماتی مالکان زمین‌ها و املاک تجاری شهرک امیرکبیر در دستور کار جدی شورا قرار دارد.

شهرضا-اصفهان امروز: رئیس شورای شهر شهرضا گفت: حل مشکلات خدماتی مالکان زمین‌ها و املاک تجاری شهرک امیرکبیر در دستور کار جدی شورا قرار دارد.

مهدی صالحپور اظهار داشت: با توجه به جلسه‌ای که با تعدادی از کسبه شهرک امیرکبیر داشتیم و این عزیزان نیز خواسته‌های به‌حق داشتند مشکلات این عزیزان با حضور تعدادی از این کسبه در جلسه شورا مطرح شد.

وی افزود: مهم‌ترین مشکل برخی از این افراد نداشتن آب، گاز و تلفن بود و از طرفی این عزیزان هر اقدامی که بخواهند انجام دهند احتیاج به آب‌دارند که در بعضی از این مناطق آب‌رسانی با تانکر انجام می‌شود.

صالحپور تصریح کرد: نصب کارت‌خوان و دزدگیر نیز از نیازهای دیگر این افراد بود که نیاز به وجود خطوط مخابراتی است.

رئیس شورای اسلامی شهرضا از تصویب واگذاری ۳۹۸ متر زمین به اداره گاز شهرستان شهرضا جهت نصب تأسیسات گازرسانی در این منطقه برای رفاه حال اهالی و تأمین گاز خبر داد و گفت: انشالله به‌زودی مشکل تأمین گاز و گرمایش این افراد حل خواهد شد.

صالحپور خاطرنشان کرد: طی هماهنگی که با خود عزیزان داشتیم مقرر شد دو نفر نماینده از بین خود کسبه مشخص شود که ما بتوانیم جلسه‌ای با حضور این نمایندگان و ادارات خدمات‌ رسان برگزار کنیم و انشالله مشکلات این افراد را حل کنیم.

وی اظهار داشت: تا زمانی که ما نتوانیم امکانات اولیه این بزرگواران را حل کنیم از این شهرک استقبال خوبی نخواهد شد.

رئیس شورای شهر تصریح کرد: اگر بخواهیم مبلمان شهری ما مبلمانی سالم و تمیز و پاکیزه باشد بعضی از مشاغلی که وجودشان نیاز است اما در شهر نمی‌توانند به‌خوبی فعالیت کنند باید به‌جای دیگر منتقل کنیم، اما تأمین امکانات اولیه برای آن‌ها ضروری است.

شایان‌ذکر است که در این جلسه مهدی صالح پور، کمال خدادادی، سعید آقاسی، آرزو قوامی، یدا...طاهر، مرتضی آقاخانی و سید مهدی فاطمی به‌عنوان اعضای دور پنجم شورای اسلامی شهر شهرضا حضور داشتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار