پروازهای شرکت ساها پس از ۱۱ سال در فرودگاه اصفهان

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی ساها پس از ۱۱ سال در فرودگاه اصفهان خبر داد و گفت: در این راستا پروازهای تهران-اصفهان –تهران فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان افزایش می یابد.

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی ساها پس از ۱۱ سال در فرودگاه اصفهان خبر داد و گفت: در این راستا پروازهای تهران-اصفهان -تهران فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان افزایش می یابد.

به گزارش ایمنا حسن امجدی با اعلام این خبر، اظهار داشت: پروازهای تهران- اصفهان - تهران شرکت هواپیمایی ساها از روز گذشته ۲۵ مهر ماه به صورت روزانه در ساعت ۱۰:۵۰ صبح ورود و خروج آن در ساعت ۱۱:۵۰ آغاز شد.

وی افزود: این پرواز توسط شرکت هواپیمایی ساها با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ با ظرفیت ۱۲۰ نفر انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان یادآور شد: این شرکت پس از وقفه ۱۱ ساله مجدداً اقدام به برقراری پرواز در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان کرده و درصدد برقراری پروازهای بیشتری از این فرودگاه است.

گفتنی است؛ شرکت هواپیمایی ساها یک شرکت هواپیمایی ایرانی به مرکزیت تهران است که توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۹ تأسیس شد. ساها مخفف عبارت «سرویس ارتباط هوایی ارتش» است که علاوه بر جابجایی پرسنل ارتش، جا به جای افراد غیرنظامی را نیز بر عهده دارد.

در گذشته پروازهای مسافربری این شرکت به وسیله ۵ فروند بوئینگ ۷۰۷ و پروازهای باربری به وسیله ۲ فروند بوئینگ ۷۴۷ انجام می‌شد. پروازهای این شرکت بیشتر در مسیر تهران به مشهد ، کیش ، عسلویه ، شیراز و اهواز بود. در سال ۲۰۱۳ به علت فرسودگی ناوگان این شرکت از ادامه فعالیت های این شرکت جلوگیری شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار