اکران فیلم زرد در سینما سپاهان

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: «ائو» به کارگردانی اصغر یوسف زاده و از گروه فیلم‌های هنر و تجربه در سالن حوزه هنری اصفهان اکران شده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: «ائو» به کارگردانی اصغر یوسف زاده و از گروه فیلم‌های هنر و تجربه در سالن حوزه هنری اصفهان اکران شده است.

سید مصطفی حسینی در گفت‌وگو با مهر، اظهار داشت: فیلم «ائو» به کارگردانی اصغر یوسف زاده و از گروه فیلم‌های هنر و تجربه در سالن حوزه هنری اصفهان اکران شده است.

وی با بیان اینکه «ائو» فیلم برگزیده سینمای هنر و تجربه در جشنواره سال گذشته فجر بوده است، افزود: این فیلم اجتماعی، داستان «سایه» دختر یک خانواده است که به خاطر ازدواج، از شش سال پیش ارتباطش با خانواده‌ قطع شده است، زمانی به خانه‌ پدری می‌رسد که ماموران دانشگاه علوم پزشکی، جسد پدرش را براساس وصیت او به اتاق تشریح منتقل می‌کنند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به فیلم‌های اکران شده بر پرده سینماهای اصفهان، ابراز داشت: فیلم «زرد» با موضوع اجتماعی و به کارگردانی مصطفی تقی زاده در سالن یک سینما سپاهان و «خانه دختر» با موضوع اجتماعی و به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سینما ساحل و سالن دوی سینما سپاهان اکران شده است.

وی با بیان اینکه «ملی و راه‌های نرفته‌اش»، «خانه دختر» و «رگ خواب» در سینما فلسطین اکران شده است، ادامه داد: فیلم «قهرمانان کوچک» در سالن نقش‌جهان ، «۲۱ روز بعد» محمدرضا خردمندان و «خانه دختر» شهرام شاه حسینی در سالن چهلستون، «ایتالیا ایتالیا» در سالن چهارسوق، «مالاریا» پرویز شهبازی، «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز و «نگار» به کارگردانی رامبد جوان در سالن شیخ بهایی پردیس سینمایی چهارباغ اکران شده است.

حسینی با اشاره به فیلم‌های اکران در شهرستان‌های اصفهن نیز ابراز داشت: «ایتالیا ایتالیا» در سینما یاسمن شاهین‌شهر، «زرد» و «قهرمانان کوچک» در سینما فرهنگ فولادشهر، «زرد»، «خانه دختر» و «قهرمانان کوچک» در مجتمع سینمایی بهمن کاشان، و «زرد» در سینما بهار گز اکران شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار