گوشی‌های تکنو فانتوم ۸ و ۸ پلاس ۳۰ مهر ماه معرفی می‌شوند!

شرکت تکنو موبایل را بایستی بزرگ‌ترین سازنده تلفن همراه در قاره سیاه یا آفریقا دانست که توانسته در چند سال اخیر، در رتبه نخست از نظر سهم مارکت قرار بگیرد.

شرکت تکنو موبایل را بایستی بزرگ‌ترین سازنده تلفن همراه در قاره سیاه یا آفریقا دانست که توانسته در چند سال اخیر، در رتبه نخست از نظر سهم مارکت قرار بگیرد.

این شرکت تلاش کرد از سال گذشته، جای پای خودش را در سایر نقاط دنیا همچون خاورمیانه و آمریکای جنوبی نیز محکم کند و به همین خاطر شاهد حضور آن با برخی از مدل‌هایش در مارکت ایران نیز هستیم.


تکنو موبایل در چند رده مختلف اقدام به تولید گوشی تلفن می‌کند که سری فانتوم، مخصوص به پرچم‌داران این کمپانی است. سال گذشته و به‌صورت اختصاصی، مراسم رونمایی این گوشی‌ها با نام‌های فانتوم 6 و فانتوم 6 پلاس را پوشش دادیم و حال طبق اعلام رسمی تکنو، پرچم‌داران جدید در روز یکشنبه هفته آینده و شهر دبی، به‌صورت رسمی معرفی خواهند شد.

جالب است بدانید که تکنو نام محصولات جدیدش را فانتوم 8 و فانتوم 8 پلاس گذاشته و با گذر از عدد 7، نشان داده که می‌خواهد هم‌گام با شرکت‌های مشهوری چون سامسونگ و اپل، اقدام به معرفی اسمارت‌فون جدیدش با شماره هشت بکند.

تا کنون برخی از مشخصات محصولات جدید نیز به بیرون درز کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با فلاش دوگانه اشاره کرد، بخشی که به‌نظر می‌رسد تمرکز زیادی از سوی تکنو بر روی آن شده است و در پشت هم شاهد دوربین دوگانه خواهیم بود.

همچون قبل، بایستی انتظار چیپست‌های مدیاتک را بکشیم که البته بهترین و جدیدترین آن‌ها بر روی این پرچم‌داران نصب شده و برای فانتوم 8 از هلیو P25 و برای فانتوم 8 پلاس از هلیو X30 استفاده خواهد شد. به احتمال زیاد 6 گیگابایت رم هم در کنار این چیپست‌ها قرار گرفته و حافظه داخلی این محصولات 64 گیگابایت خواهد بود.


پیش‌بینی می‌شود که نمایشگر مدل استاندارد فانتوم 8 یک نمونه 5.5 اینچی فول اچ‌دی و نسخه پلاس دارای نمایشگر 6 اینچی با همین رزولوشن باشد. ضمن آنکه اندروید نسخه 7 یا نوقا بر روی آن‌ها تعبیه شده که اگر تکنو بتواند نسخه 8 را با این محصولات جدید ارایه کند، به‌طور حتم گزینه مطلوب‌تری خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار