باید روحیه برد در بین بازیکنان نهادینه شود

رئیس هیأت بسکتبال استان اصفهان گفت: باید روحیه برد در بین بازیکنان بسکتبال اصفهان نهادینه شود و از لحاظ شخصیتی بردگرا شوند که البته زمان‌بر است.

رئیس هیأت بسکتبال استان اصفهان گفت: باید روحیه برد در بین بازیکنان بسکتبال اصفهان نهادینه شود و از لحاظ شخصیتی بردگرا شوند که البته زمان‌بر است.

جواد داوری در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: چندین سال است که به سختی وارد مسابقات قهرمانی کشور می‌شویم.

وی افزود: در طول این سال‌ها، دغدغه اول حدف نشدن و دغدغه دوم رسیدن به جمع چهار تیم بوده است.

رئیس هیأت بسکتبال استان اصفهان با بیان اینکه امسال کار زیادی نکردیم، یادآور شد: با زحمات مربیان و مدیر فنی تیم‌ها، روند آماده‌سازی تیم‌ها از اردیبهشت‌ماه شروع شده و تمام رده‌های آقایان و بانوان گاهی تا 80 جلسه تمرین داشته‌اند.

وی ادامه داد: مشکل زیادی از بابت آموزش داریم و تلاش می‌کنیم مرتفع شود، در حوزه آموزش مربیان نیز نیاز به تلاش و ممارست بیشتری است.

داوری با ابراز رضایت از نتایج کسب شده توسط تیم‌های بانوان استان در مسابقات کشوری، تصریح کرد: در بخش بانوان، نتایج خوب بود و چهار تیم به فینال رسید که حاصل آن یک طلا، یک نقره و یک برنز بود و تلاش می‌کنیم سال آینده قهرمانی‌ها بیشتر شود.

ملی‌‌پوش سابق بسکتبال اصفهان بیان داشت: در بخش آقایان با وجود تلاش، در مسابقات فینال معلوم شد که قدرت تیم ما ضعیف است و شخصیت ما باید به جایی برسد که به راحتی نتیجه را واگذار نکنیم.

داوری متذکر شد: باید روحیه برد در بین بازیکنان نهادینه شود و از لحاظ شخصیتی بردگرا شوند که کار یک سال و دو سال نیست و باید خیلی تلاش کرد تا اتفاقات عقب‌مانده جبران شود.

وی با ابراز رضایت از نتایج کسب شده تیم‌های استان در روزهای گذشته، تصریح کرد: مسابقات رده جوانان هفته آینده است و امیدواریم تیم به فینال برسد که کار سختی است.

داوری با بیان اینکه با همکاری هیأت تیم وارد زیرگروه شد، خاطرنشان کرد: بسکتبال اصفهان نیاز دارد تیم داشته باشد و با تیمی متشکل از بازیکنان جوان و بومی در این مسابقات شرکت کردیم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای بسکتبال اصفهان رخ بدهد.

بازیکن سابق تیم ذوب‌آهن در صوص وضعیت تیم بسکتبال بانوان استان یادآور شد: بعد از اینکه ذوب‌آهن تیمش را منحل کرد، ما سهمیه را تحت پوشش گرفتیم و تلاش می‌کنیم شرایط اسپانسری تیم را درست کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار