برترین‌های اسلالوم اصفهان معرفی شدند

مسابقات اتومبیلرانی استان اصفهان در رشته اسلالوم با معرفی نفرات برتر در دو بخش آقایان وبانوان به پایان رسید.

مسابقات اتومبیلرانی استان اصفهان در رشته اسلالوم با معرفی نفرات برتر در دو بخش آقایان وبانوان به پایان رسید.
به گزارش ایسنا، احمد بازوبندی رییس هیئت موتور سواری واتومبیلرانی استان اصفهان در خصوص برگزاری مسابقات اسلالوم استان اصفهان گفت: مسابقه اسلالوم قهرمانی استان اصفهان به مناسبت هفته تربیت بدنی و به منظور رشد و توسعه این رشته برگزار شد. شرکت کنندگان برای آمادگی در این دوره از مسابقات به ۴ روز به تمرین در پیست نقش جهان پرداختند.
وی افزود: تلاش ما براین است تا بتوانیم با برگزاری مسابقات بیشتر علاوه بر توسعه این رشته در بین علاقمندان از نظر فنی نیز رانندگان استان را برای حضوری موفق در مسابقات کشوری آماده نگه داریم.
همچنین مسئول کمیته اسلالوم هیئت با اشاره به استقبال خوبی که از این دوره از مسابقات شد، گفت: تعداد ۳۰ خودرو شرکت‌کننده این مسابقه در 4 کلاس بانوان، منفی ۱۵۰۰ سی سی آقایان، مثبت ۱۵۰۰ آقایان و کلاس آزاد دسته بندی شدند، البته جدای از شرکت کنندگان اصفهانی رانندگانی نیز از استان یزد داشتیم که آنها نیز در هر ۴ کلاس شرکت کردند.
مهدی مشکات ادامه داد: شرکت‌کنندگان پس از پشت سر گذاشتن مسیرهای مارپیچ، ۸، ۱۰ و ۱۲ متری، دو پارکینگ و یک مارپیچ آیت (8) به مسابقه پایان دادند و زمان آنها برای رقابت ثبت شد.
وی افزود: هر شرکت کننده دو بار حق طی مسیر و تایم گیری داشت که بهترین زمان ثبت شده برای داورای اعمال می‌شد.نفرات برتر مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم استان اصفهان به تفکیک کلاس و استان
کلاس بانوان:پریساجعفری، اصفهانمرضیه صبوخانیان، اصفهانمیترا فلاحی پور، یزد
کلاس (۱۵۰۰ -) سی‌سی آقایان:مجتبی پور حسنی، یزدستار احمدی، اصفهانمهران شیروانی، اصفهان
کلاس (۱۵۰۰+) سی‌سی آقایان:میثم زمانی، یزدمهرداد صفری، اصفهانبهرام کمالی، اصفهان
کلاس آزاد:میثم زمانی، یزداشکان اکبری، یزدبهرام کمالی، اصفهاندر پایان این مسابقات لوح سپاس، حکم و کاپ قهرمانی اهدا شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار