امروز خلیج فارس نمایشگاه ذلت آمریکا است

امام جمعه گلپایگان گفت: خلیج فارس در قرن‌های گذشته به دلیل باج دادن نظام شاهنشاهی نمایشگاه اقتدار آمریکا بود اما امروز به نمایشگاه ذلت آمریکا تبدیل شده است.

ایمنا:امام جمعه گلپایگان گفت: خلیج فارس در قرن‌های گذشته به دلیل باج دادن نظام شاهنشاهی نمایشگاه اقتدار آمریکا بود اما امروز به نمایشگاه ذلت آمریکا تبدیل شده است.
حجت الاسلام محمد علاءالدینی در مراسم روز بسیج دانش‌آموزی در هنرستان شهید بهشتی گلپایگان اظهار داشت: حضور مسئولان در این مراسم نشان از اهمیت دادن به بسیج دانش آموزی است.
وی با بیان اینکه باید در نزد دشمنان قوی و توانمند باشیم تا دشمن از قدرت ما هراس داشته باشد، گفت: امروز باید در این منطقه جغرافیای آسیا به ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی سر فرود آوردند.
امام جمعه گلپایگان بیان داشت: ایران اسلامی از داشتن بزرگترین سرمایه که شامل نیروی انسانیست بهره‌مند است.
وی با اشاره به اینکه هشت هزار کلاهک اتمی در کشور آمریکا و اسرائیل برای هدف قرار گرفتن کشور تهیه شده است، گفت: اسراییل سلاح‌هایی با دید شب و پهبادهایی در منطقه انبار کرد اما امروز در دست نیروهای یمن و نیروهای سپاه در کشور سوریه است.
علاءالدینی با اشاره به اینکه امروز دشمنان از قدرت اطلاعاتی ایران هراس دارد، گفت: اگر اسراییل بخواهند جنگی علیه کشور به راه بیاندازد قدرت موشکی ایران خاک اسرائیل را به جهنم تبدیل خواهد کرد.
وی تأکید کرد: خلیج فارس در قرن‌های گذشته به دلیل باج دادن نظام شاهنشاهی نمایشگاه اقتدار آمریکا بود اما امروز به نمایشگاه ذلت آمریکا تبدیل شده است.
امام جمعه گلپایگان گفت: خلیج فارس همیشه فارس باقی خواهد ماند و کسانی که طمع به خلیج فارس ایران دارند بروند تاریخ و جغرافیا مطالعه کنند.
وی گفت: دشمن از اتحاد و همبستگی و لباس متحدالشکل نیروهای نظامی و انتظامی ایران در هراس هستند، ۳۶ هزار دانشجوی بسیجی شهید در کشور در بیرون راندن دشمن از خاک کشور مدال افتخار و شهادت به دست آوردند.
تقدیم ۱۳ شهید معلم و ۷۳ شهید دانش آموز گلپایگانی
در ادامه حبیب اله جمالی اظهار داشت: شهرستان گلپایگان در دوران هشت سال دفاع مقدس ۱۳ معلم و ۷۳ دانش آموز شهید تقدیم به انقلاب کرده است.
وی با بیان اینکه امام خمینی با تدبیر و اندیشه فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد، گفت: در دوران دفاع مقدس بالاترین آمار شهدا را دانش آموزان شهید هستند.
مدیر آموزش و پرورش گلپایگان گفت: نقش دانش آموزان شهید به ویژه شهید حسین فهمیده در دوران دفاع مقدس بی نظیر بود، امروز همین بسیج مردمی سبب براندازی داعش در کشور عراق شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار