مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب شد

شهردار اصفهان طی حکمی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

شهردار اصفهان طی حکمی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش ایمنا ، قدرت الله نوروزی طی حکمی فروغ مرتضایی نژاد را به عنوان مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب کرد.

فروغ مرتضایی نژاد پیش از این عضویت در شورای پژوهشی و آموزشی سازمان پارکها و فضای سبز استان اصفهان را بر عهده داشته و عضویت در شورای پژوهشی سازمان محیط زیست استان اصفهان، نماینده انجمن کشت و بافت سلول گیاهی ایران در استان و ریاست کمیته تخصصی اخلاق علمی در انجمن کشت بافت و سلول گیاهی ایران را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

مرتضایی نژاد همچنین ریاست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، ریاست مرکز تحقیقات اصلاح و تولید بذر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، عضویت در هیئت بدوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، عضویت در کارگروه بررسی توانایی علمی در حوزه زیست شناسی، عضویت در کار گروه تخصصی زیست شناسی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

وی پیش از این نیز عضویت در شورای پژوهشی، مدیریت گروه باغبانی، معاونت پژوهشی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، ریاست کمیته برنامه ریزی و تحقیقات آموزش گیاهان گلخانه ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان را بر عهده داشته است.

شهردار اصفهان در حکم خود خطاب به مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان آورده است:

فضای سبز شهری بخش مهمی از فضاهای باز شهری است که در عرصه های طبیعی یا مصنوعی آن تحت استقرار درختان، درختچه ها، گل ها، چمن ها و سایر گیاهانی است که بر اساس نظارت و مدیریت انسان با در نظر گرفتن ضوابط، قوانین و دانش مرتبط با آن برای بهبود شرایط زیستی، زیستگاهی و کیفیت زندگی شهروندان حفظ و نگهداری و یا ایجاد می شوند.

اینک به منظور دستیابی به چشم اندازها و اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان و در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان و با عنایت به دانش، تجربه، تعهد و توانائی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند منان و رعایت تقوای الهی و با بهره گیری از تمامی امکانات در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.

پیش از این احمد سلیمانی پور به عنوان مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان مشغول به فعالیت بود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار