ذوب‌آهن با کادر فنی جدید تمرین می‌کند

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون والیبال گفت: ذوب‌آهن تمرینات خود را با کادرفنی جدید پیگیری می‌کند و فکر نمی‌کنم بتوانم امسال این تیم را در لیگ برتر همراهی کنم.

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون والیبال گفت: ذوب‌آهن تمرینات خود را با کادرفنی جدید پیگیری می‌کند و فکر نمی‌کنم بتوانم امسال این تیم را در لیگ برتر همراهی کنم.

فریبا صادقی در گفتگو با ایمنا در مورد تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان، اظهار کرد: در نخستین نشست شورای لیگ بانوان که روز شنبه ۱۳ آبان ماه در فدراسیون برگزار شد نمایندگان ۹ تیم حضور داشتند اما هنوز دو، سه تیم مدارک خود را تکمیل نکرده‌اند و به همین دلیل هم نمی‌توانیم الان تعداد نهایی تیم‌های حاضر در لیگ امسال را بگوییم.

وی ادامه داد: تیم‌های تازه تأسیس تا روز گذشته فرصت ارسال مدارک شناسایی، هویتی و چک ضمانت ۵۰۰ میلیون تومانی به فدراسیون داشتند اما نهایتاً تا فردا به آن‌ها فرصت داده‌ایم تا مدارک خود را برای ما ارسال کنند.

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون والیبال افزود: امسال به این دلیل چک ضمانت ۵۰۰ میلیون تومانی از تیم‌ها دریافت می‌کنیم تا تیمی به هر دلیلی در نیمه‌های فصل، مسابقات را رها نکند و تا آخر بازی‌ها حضور داشته باشد.

صادقی در مورد حضورش در تیم والیبال ذوب‌آهن در فصل جدید، گفت: در حال حاضر که به‌عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان در فدراسیون مشغول به فعالیت هستم و نمی‌توانم در مورد برعهده گرفتن هدایت تیم ذوب‌آهن تصمیمی بگیرم. اگر در تهران باشم نمی‌توانم امسال ذوب‌آهن را در لیگ برتر همراهی کنم. تا شروع لیگ ماندنم در تهران مشخص نمی‌شود.

سرمربی فصل گذشته تیم والیبال ذوب آهن، اضافه کرد: مشکلات شخصی و کاری دارم که اگر نتوانم مشکلات شخصی‌ام را در تهران حل کنم ترجیح می‌دهم به اصفهان برگردم. حتی اگر به اصفهان هم برگردم تیم ذوب آهن با کادر فنی جدید کار خود را ادامه می دهد.

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: ذوب آهن مدتی است تمرینات خود را با ۲ مربی شروع کرده و برای حضور در لیگ برتر در حال آماده شدن است.

صادقی در مورد شرایط مسابقات لیگ امسال گفت: پیش‌بینی می‌شود لیگ امسال بهتر از سال‌های گذشته باشد به این دلیل که بازیکنان قوی در تیم‌های مختلف پخش شده و رقابت‌ همسانی اتفاق می‌افتد. هنوز تاریخ دقیق برگزاری لیگ مشخص نیست و احتمالاً از اوایل آذرماه شروع می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار