مربی تیم هندبال سپاهان : در نیم‌فصل اول بدشانسی داشتیم

مربی تیم هندبال سپاهان گفت: بازی با سنگ آهن بافق برای ما خیلی مهم بود و باختن با عقب افتادن از کورس قهرمانی همراه می‌شد.

مربی تیم هندبال سپاهان گفت: بازی با سنگ آهن بافق برای ما خیلی مهم بود و باختن با عقب افتادن از کورس قهرمانی همراه می‌شد.

مجید رحیمی‌زاده در گفتگو با ایمنا در مورد دیدار تیمش مقابل سنگ آهن بافق در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار کرد: این بازی برای هر ۲ تیم خیلی حساس و حیاتی بود. سنگ آهن بافق برای رفتن به صدر جدول و اختلاف امتیازی که می‌توانست به دست آورد نیاز به برد داشت و با این برد می‌توانست ۱۲ امتیازی شود. از طرفی هم اگر ما این بازی را نمی‌بردیم به ضررمان بود و از کورس قهرمانی عقب می‌افتادیم.

وی بیان کرد: رقابت تنگاتنگی بین چهار تیم بالای جدول وجود دارد چراکه هر کدام از این تیم‌ها ملی‌پوشان زیادی در اختیار داشته و امسال خیلی قوی در لیگ ظاهر شده‌اند.

رحیمی‌زاده تصریح کرد: بازی‌های حساس ما با تیم‌های شهرداری کازرون و نفت و گاز گچساران در دور برگشت در خانه انجام می‌شود و می‌توانیم امتیازمان را پس بگیریم.

از ابتدای فصل با کلکسیونی از بدشانسی روبه‌رو بودیم

مربی تیم هندبال سپاهان با اشاره به اینکه از ابتدای لیگ تا الان کلکسیونی از بدشانسی‌ها شامل حال تیم ما است وگرنه قطعاً با تمریناتی که داشتیم و بازیکنانی که در اختیار داریم در جایگاه چهارم نبودیم، گفت: از ابتدای فصل چهار نفر از بازیکنان اصلی تیم مصدوم شده و نتوانستند تیم را همراهی کنند اما در دور برگشت اگر شانس هم با ما یار باشد حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

وی در مورد داوری دیدار روز جمعه مقابل سنگ آهن بافق گفت: نمی‌گویم داوری بازی مقابل سنگ آهن بافق بدون نقص بود. در هیچکدام از بازی‌ها داوری بدون اشتباه نیست. همان‌طور که بازیکن در بازی و مربی در اتخاذ تصمیمات دچار اشتباه می‌شود داور نیز دارای اشتباه است.

رحیمی‌زاده اضافه کرد: در بازی مقابل سنگ آهن بافق هر ۲ تیم ۲ کارت قرمز دریافت کردند و نمی‌توان گفت داوری صرفاً به ضرر تیم ما یا تیم مقابل بود. داور کار خود را انجام داد شاید اشتباه هم داشته اما این اشتباه هم برای تیم ما بود و هم برای تیم حریف. اشتباهات بازیکن، مربی و داوری جزیی از بازی است.

مربی تیم هندبال سپاهان افزود: در مدت زمان استراحت تیم‌ها تا شروع نیم‌فصل دوم، پس از یک هفته استراحت تمرینات را از سر می‌گیریم و به دنبال برگزاری بازی دوستانه‌ای نیز هستیم تا از حد آمادگی عقب نیفتیم. نمی‌توان در مورد تیم‌ها پیش‌بینی کرد چون این احتمال هم وجود دارد یک تیم پایین جدولی در دور برگشت بتواند تیم‌های بالای جدول را شکست دهد.

هر سال از کیفیت لیگ کاسته می‌شود

وی در مورد روند لیگ امسال تاکنون، بیان کرد: قطعاً امسال کیفیت عالی که در سال‌های گذشته داشتیم را نداریم و هر سال از کیفیت مسابقات لیگ کاسته می‌شود. بازی‌ها شاید زیبا باشند اما در حد عالی برگزار نمی‌شوند.

رحیمی‌زاده اشاره کرد: هندبالیست‌هایی که به حدی از بازی می‌رسند که بتوانند خود را اثبات کنند لژیونر می‌شوند و دلیل تمام این مسائل نبود سرمایه‌گذار و حمایت‌کننده از رشته هندبال در ایران است که و با وجود اینکه هندبال پتانسیل زیادی دارد اما این موضوع به ضرر هندبال کشورمان است.

ماجک مربی باهوش و کار بلدی است اما درجه یک نیست

مربی تیم هندبال سپاهان در مورد برگشت بروت ماجک سرمربی تیم ملی هندبال، گفت: نمی‌گویم ماجک مربی درجه یک است اما مربی باهوش و خوبی است. اثبات شده که اگر مربی تیم اول دنیا مثلاً فرانسه را بیاوریم رفتن ما به المپیک حتمی است و هیچ کسی هم نمی‌تواند چنین قولی بدهد چراکه به دنبال هر موفقیتی وقت و کار زیادی صورت گرفته و در یک شب قهرمانی به دست نمی‌آید. کسب نتیجه خوب مسلماً زحمت چندین سال کار و تلاش بوده است.

وی اضافه کرد: تیم نفت و گاز گچساران که ۲ سال است در لیگ برتر مدعی است و قهرمان می‌شود و سهمیه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را به‌دست می‌آورد چندین سال در کنار هم کار کرده‌اند تا به این حد رسیده‌اند.

رحیمی‌زاده اضافه کرد: چون در دوره‌های گذشته بروت ماجک هدایت تیم ملی را برعهده داشته و روند خوبی را با تیم طی کرده است از نزدیک کار او را دیده‌ایم. از نظر روانشناسی خیلی قوی است و با بازیکنان ارتباط خوبی دارد و کار خود را بلد است و جزو مربیان خوب محسوب می‌شود و فکر می‌کنم تیم ملی با هدایت او نتیجه می‌گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار