آذری خواهان پیگیری مجلس برای پرداخت حق پخش تلویزیونی

نماینده مردم شهرستان فلاورجان از باشگاه ذوب آهن بازدید و با مسئولان این باشگاه به گفتگو پرداخت.

نماینده مردم شهرستان فلاورجان از باشگاه ذوب آهن بازدید و با مسئولان این باشگاه به گفتگو پرداخت.
به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام "سید ناصرموسوی لارگانی" نماینده مردم شهرستان فلاورجان دردوره های هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در دوره دهم، با حضوردرمحل ستاد باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان، با سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدارکه با حضورامیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن، جمشید رشیدی از پیشکسوتان فوتبال ذوب آهن، حسن استکی کارشناس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان و جمعی از مدیران باشگاه ذوب آهن برگزار گردید، دو طرف پیرامون مسائل مختلف ورزشی استان و کشوربه گفتگو پرداختند.
در ادامه جلسه سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ضمن ابراز تشکراز حجت الاسلام موسوی لارگانی که همواره مسائل و مشکلات ورزش استان را مدنظر داشته و درجهت بهبود این مشکلات تلاش می‌کنند، از حضور ایشان در باشگاه ذوب آهن قدردانی نمود.
دراین جلسه حجت الاسلام موسوی لارگانی ضمن بیان اینکه پیگیرمسائل ورزش استان و کشور هستم، باشگاه ذوب آهن را یک باشگاه حرفه‌ای خواند که همیشه در صحنه ورزش کشور مطرح بوده و ابراز امیدواری نمود که این باشگاه با رفع مشکلات موجود به جایگاه واقعی خود بازگردد.
همچنین مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درارتباط با عدم پرداخت "حق پخش تلویزیونی" صحبت کرد و از حجت الاسلام موسوی لارگانی تقاضا کرد که در این حوزه نیز درمجلس شورای اسلامی پیگیر بوده و بویژه از حق و حقوق باشگاههای شهرستانی دفاع کند و پیرامون مسائل و معضلات کلان ورزش نیز مجلس شورای اسلامی نقش پر رنگ‌تری را ایفاء نمایند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار