راه اندازی سامانه جدید رسیدگی به شکایات مردمی سازمان تاکسیرانی شاهین شهر

سامانه جدید رسیدگی به شکایات مردمی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری شاهین شهر راه اندازی شد.

سامانه جدید رسیدگی به شکایات مردمی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری شاهین شهر راه اندازی شد.
منوچهر روانان مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری شاهین شهر گفت: این سازمان در راستاي افزايش ضريب رضايت تسريع و تسهيل روند رسيدگي به شکايات مردمي، نسبت به راه اندازي سامانه اي يکپارچه به نشانی www.taxish.irبراي بررسي اين امور اقدام نموده است.
وی در ادامه افزود: براي درج شکايت در سامانه ياد شده، ثبت اطلاعاتي از قبيل کد ملي، شرح شکایت، نشاني و شماره تلفن همراه الزامي بوده، به اين ترتيب که شاکي در مرحله ثبت نهايي شکايت با انتخاب گزينه «ارجاع شکايت به سازمان» کد رهگيري دريافت و همزمان پيامک تأييد ثبت شکايت به تلفن همراه وي ارسال می گردد.
روانان خاطر نشان کرد: پس از مدت کوتاه شاکي مي تواند با مراجعه به همين سامانه و وارد نمودن کد رهگيري، از پيگيري ها و نتيجه آن آگاه شود.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری شاهین شهر اظهار داشت: با راه اندازی سامانه يکپارچه شکایات مردمی سازمان تاکسیرانی علاوه بر کاهش ميزان سردرگمي مراجعان، از مراجعات حضوري شهروندان در سازمان نیز کاسته خواهد شد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار