پیروزی مقابل شهروند ۳ امتیاز شیرین برای ما بود

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: باید بگویم که این پیروزی ۳ امتیاز شیرین برای ما بود و خوشحالم که آن را به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: باید بگویم که این پیروزی ۳ امتیاز شیرین برای ما بود و خوشحالم که آن را به دست آوردیم.
به گزارش تسنیم، حسین شمس شامگاه دوشنبه پس از پیروزی تیمش در برابر شهروند ساری در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: بازی امروز یکی از دیدارهای سطح بالای لیگ بود به این دلیل که شهروند ساری بسیار خوب دفاع می‌کرد و آموزش‌های مربی خودشان را به‌خوبی در این دیدار اجرا کردند.
وی افزود: تیم ما چاره‌ای جز برد ندارد به همین دلیل 40 دقیقه تیم حریف را پرس کردیم و با تمرکزی که بازیکنان داشت بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، البته در دقایق پایانی روی یک اشتباه گل دریافت کردیم، از دیگر دیدارها خبر ندارم اما این پیروزی 3 امتیاز شیرین برای ما بود.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره عملکرد داوران در این دیدار خاطرنشان کرد: با اینکه داورها جوان بودند اما بازی را به‌خوبی کنترل کردند، در یکی از صحنه‌ها ما اعتقاد به اخراج دروازه‌بان حریف داشتیم اما داور اعتقاد بر این داشت که بازیکن حریف در دروازه قرار داشت و در مجموع داوری در نتیجه تأثیری نداشت.
وی اضافه کرد: باید بگویم که این پیروزی 3 امتیاز شیرین برای ما بود و خوشحالم که آن را به دست آوردیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار