اخوان: عزت پورقاز در تمرینات تیم شرکت می‌کند

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: از صدور رأی محرومیت تماشاگران سپاهان ناراضی هستیم و باشگاه سپاهان حتماً نسبت به این موضوع اعتراض خود را کتباً به کمیته انضباطی اعلام می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: از صدور رأی محرومیت تماشاگران سپاهان ناراضی هستیم و باشگاه سپاهان حتماً نسبت به این موضوع اعتراض خود را کتباً به کمیته انضباطی اعلام می‌کند.

مهدی اخوان در گفتگو با ایمنا در مورد رأی کمیته انظباطی مبنی بر محروم بودن سپاهان از حضور هوادارانش در ورزشگاه در بازی مقابل تراکتورسازی به دلیل تخلف هواداران در دیدار با پیکان، اظهار کرد: باشگاه باید در مورد این موضوع تصمیم بگیرد و اعتراض خود را نسبت به صدور این رأی به کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه در صورت وجود موقعیت، باشگاه سپاهان حتماً نسبت به این موضوع اعتراض می‌کند، ادامه داد: من در جریان اینکه آیا تا الان باشگاه اعتراض خود را به کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرده یا خیر، نیستم چون این رأی روز گذشته صادر شده و باید کتباً به باشگاه اعلام شود تا اگر باشگاه اعتراضی هم دارد کتباً به فدراسیون ارسال کند.

اخوان افزود: بازی بدون حضور هوادار به ضرر سپاهان است و بازی بدون تماشاگر روح ندارد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: از صدور این رأی ناراضی هستیم. کجای دنیا یک تیم بدون حضور تماشاگر و هوادارانش به میدان می‌رود.

وی در مورد نظرش را در مورد جریمه نقدی بیان کرد: جریمه نقدی را که قبلاً هم داشته‌ایم اما بازی بدون تماشاگر، نه فقط برای سپاهان بلکه برای هر تیمی ظلم است و روش خوبی نیست و باید روش دیگری را اتخاذ کنند.

اخوان در مورد شرایط سپاهان برای رویایی با تراکتورسازی در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازیکنان در شرایط خوبی به‌سر می‌برند و تمرینات خیلی خوبی در مدت اخیر داشته‌اند و از هر نظر آماده هستند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تیم، بیان کرد: تنها یکی از بازیکنان به‌نام شاهین ثاقبی سه اخطاره و در بازی مقابل تراکتورسازی از حضور در میدان محروم است. دو، سه نفر از بازیکنان آسیب جزیی دارند که امیدوار هستیم تا روز مسابقه بهبود یابند و بتوانند در ترکیب تیم باشند.

وی خاطرنشان کرد: عزت پورقاز که در جریان دیدار با پرسپولیس مصدوم شد در تمرینات تیم شرکت می‌کند و پزشکان گفته‌اند می‌تواند بازی کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار