شاهین‌شهر ظرفیت‌های بسیاری برای جذب سرمایه‌گذار دارد

نخستین گردهمایی شورای مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف شهرداری شاهین‌شهر با حضور شهردار در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

سویا رضایی-اصفهان امروز: نخستین گردهمایی شورای مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف شهرداری شاهین‌شهر با حضور شهردار در تالار شیخ بهایی برگزار شد. شهردار شاهین‌شهر در این گردهمایی ضمن تسلیت جان باختن جمعی از هم‌وطنان در حادثه زلزله غرب کشور به بازماندگان داغدار و ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی گفت: صداقت و حسن در انجام‌وظیفه و برخورد مناسب با ارباب‌رجوع اصل راه و هدف در شهرداری است و در این راستا باید از خداوند متعال بخواهیم ما را در این راه موفق بدارد زیرا خدمت به مردم یک عبادت بوده و همچنان که ائمه معصومین(ع) و بزرگان ما بویژه حضرت علی (ع) همواره در خدمت به خلق خدا بدون در نظر گرفتن کیش و آیین مردم پیش‌قدم بوده‌اند. عیسی بهمنی افزود: با توجه به اینکه شهرداری یک مؤسسه خدمات رسان در شهر بوده و کارمندان و کارگران آن به‌طور مستقیم با شهروندان در ارتباط هستند لازم است باروی گشاده و خلق خوش با شهروند فهیم برخورد گردد زیرا خوش‌رویی در زندگی شخصی کارمند و کارگر شهرداری نیز بسیار می‌تواند مؤثر باشد.

ظرفیت‌های شاهین‌شهر برای جذب سرمایه‌گذار

وی تصریح کرد: خوشبختانه شاهین‌شهر ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار و موضوعات سرمایه‌گذاری دارد و در این راستا باید همه کارکنان شهرداری با همفکری و همکاری یکدیگر این ظرفیت‌ها را به سرانجام رسانده تا شاهد یک تحول سازنده و عظیم در شاهین‌شهر باشیم. شهردار شاهین‌شهر اظهار داشت: همه کارکنان و کارگران سازمان‌های وابسته به شهرداری و سایر معاونت‌ها نیروهای شهرداری محسوب گردیده و نباید تفاوت و تبعیضی در این راستا صورت گیرد زیرا همه در زیر لوای شهرداری به شهروندان خدمت‌رسانی می‌نمایند.

شهردار شاهین‌شهر از تمامی مجموعه شهرداری اعم از کارمند و کارگر خواست برای خدمتی که انجام می‌دهند ارزش قائل گردند و ما نیز سعی خواهیم نمود با یاری خداوند متعال به ندای این ارزش لبیک‌گوییم.

بهمنی گفت: همه کارکنان و کارگران باید شهرداری را مانند خانه دوم تلقی نموده و در انجام‌وظیفه همیار و مددرسان یکدیگر باشند و نیز در حفظ اسرار آن کوشا بوده زیرا در غیر این صورت بیشترین لطمه را به بدنه شهرداری و افراد شاغل در آن می‌رساند. وی از کارکنان شهرداری و سازمان‌های وابسته خواست در استفاده از امکانات و وسایل شهرداری صرفه‌جویی‌های لازم را داشته باشند به این دلیل که صرفه‌جویی هدفمند و منطقی در کارها و فعالیت‌ها نیز می‌تواند یک منبع درآمد برای شهرداری محسوب شود. بهمنی در پایان گفت: ارزش انسانیت به پست و مقام نیست چه‌بسا کارگری با تلاش و همت مضاعف می‌تواند ضمن اینکه از کارفرمای خود بالاتر باشد در نزد خداوند سبحان نیز از جایگاه والاتری برخوردار باشد.

انتخاب معاونان و مدیران جدید شهرداری از بدنه شهرداری

معاون پشتیبانی و توسعه شهرداری شاهین‌شهر نیز در این گردهمایی گفت: امیدواریم مدیران و مسئولان قسمت‌های مختلف شهرداری با رهنمودهای ارزشمند شهردار شاهین‌شهر بتوانند خدمات هرچه بهتر به شهروندان شریف ارائه نموده و در توسعه و آبادانی شهر خود گام‌های اساسی بردارند. احمدرضا پری تبار ادامه داد: خوشبختانه معاونان و مدیران توانمند و مجرب جدید شهرداری از خود بدنه شهرداری انتخاب‌شده و امیدواریم تمام کوشش و همت خود را در ارتقاء شهرداری و همچنین سربلندی شهر خود بمایند. وی خاطرنشان کرد: کارکنان و کارگران شهرداری باید بانظم و انضباط و نیز دقت کاری بالا خدمت‌رسانی مطلوبی را به شهروندان گران‌قدر انجام دهند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار