لغو اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان به رقابت‌های جهانی

رئیس انجمن فوتسال ناشنوایان ایران گفت: اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان به مسابقات جهانی تایلند به دلیل مشکلات مالی لغو شد.

رئیس انجمن فوتسال ناشنوایان ایران گفت: اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان به مسابقات جهانی تایلند به دلیل مشکلات مالی لغو شد.
محمدحسین مولا در گفت‌وگو با تسنیم درباره لغو اعزام تیم فوتسال ناشنوایان به مسابقات جهانی اظهار داشت: طی 9 ماه برای تیم ملی فوتسال ناشنوایان 6 اردو تدارکاتی برگزار شد به همین دلیل این تیم آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات جهانی دارد.
وی افزود: بازیکنان تیم ملی در آمادگی خوبی قرار دارند و احتمال قهرمانی این تیم در رقابت‌های جهانی بسیار بالاست، تیم ملی بزرگسالان فوتسال ناشنوایان در سال 2011 و 2017 با شرکت در مسابقات جهانی به مقام قهرمانی دست یافت.
رئیس انجمن فوتسال ناشنوایان تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی جوانان عصاره همان تیم بزرگسال است اما متاسفانه با اعلام فدراسیون به دلیل مشکلات مالی این تیم به مسابقات جهانی تایلند اعزام نمی‌شود.
به گزارش تسنیم، تیم ملی زیر 18 سال فوتسال ناشنوایان در روزهای اخیر اردوی خود را در اصفهان برگزار کرد و قرار بر این بود تا پس از این اردو به نخستین دوره مسابقات فوتسال ناشنوایان در تایلند اعزام شود اما متاسفانه با اعلام فدراسیون و به دلیل مشکلات مالی این تیم تا کنون از این مسابقات جا مانده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار