فراهم کردن بستر مطالعه در دستور کار شهرداری است

فراهم کردن بستر مطالعه برای سرمایه‌های شهر نجف‌آباد که همانا کودکان و نوجوانان هستند در دستور کار شهرداری قرار دارد. شهردار نجف‌آباد در هفته کتاب و کتاب‌خوانی بابیان این مطلب گفت: تأکید مدیریت شهری بسترسازی برای رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان به‌عنوان سرمایه‌های شهر است و فراهم کردن زمینه مطالعه یکی از این بسترها است.

سمیه مسرور- اصفهان امروز: فراهم کردن بستر مطالعه برای سرمایه‌های شهر نجف‌آباد که همانا کودکان و نوجوانان هستند در دستور کار شهرداری قرار دارد.
شهردار نجف‌آباد در هفته کتاب و کتاب‌خوانی بابیان این مطلب گفت: تأکید مدیریت شهری بسترسازی برای رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان به‌عنوان سرمایه‌های شهر است و فراهم کردن زمینه مطالعه یکی از این بسترها است.
مهندس مسعود منتظری در بازدید از برنامه‌های ویژه این هفته با عنوان "با کاروان کتاب " و بخش‌های ویژه فرهنگسرای هارون اظهار داشت: باید در حوزه فرهنگ سرمایه‌گذار کنیم که ایجاد کتاب‌خانه و فراهم کردن شرایط مطالعه ازجمله این سرمایه‌گذاری‌ها است.
وی ادامه داد: از سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری نجف‌آباد برای تلاش در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی تشکر می‌کنم و امیدوارم روزی برسد که شاهد افزایش سرانه مطالعه در نجف‌آباد باشیم. شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: کافی است هر شهروند در شبانه‌روز زمان مشخصی را به مطالعه اختصاص دهد و برای آن برنامه‌ریزی کند.
در این حالت می‌توانیم به افزایش سرانه مطالعه برسیم. منتظری تصریح کرد: توصیه مدیریت شهری فاصله گرفتن از فضای مجازی و پرداختن به مطالعه است.
وی اظهار داشت: در نجف‌آباد کتاب‌های خوبی در زمینه دفاع مقدس به چاپ رسیده است و در کتاب‌خانه‌های سطح شهر قابل‌دسترس هستند. امیدواریم مردم نجف‌آباد نیز برای کتابخانه منازل خود از این کتاب‌ها تهیه کنند. شایان‌ذکر است که کارگاه کتاب‌خوانی زیر گنبد کبود در رستوران بازی فکری کندو، کتاب یار مهربان، مشاوره و روانشناسی کودک، کارگاه کاردستی، صحافی کتاب، کارگاه‌های داستان‌نویسی و نمایشگاه و فروشگاه کتاب از بخش‌های این بازدید بود که با همراهی مهندس فردوسی مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف‌آباد و ارائه توضیحات تکمیلی در خصوص برنامه‌های این هفته انجام شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار