کاغذبازی اداری ترمز پروژه‌های اصفهان

کاغذبازی اداری معضل بزرگ استان اصفهان است، به‌طوری‌که بیشترین دلیل توقف پروژه‌های این استان به این روند اشتباه مربوط می‌شود. این صحبت‌های استاندار اصفهان در جلسه شورای اداری نجف‌آباد بود.

سمیه مسرور-اصفهان امروز: کاغذبازی اداری معضل بزرگ استان اصفهان است، به‌طوری‌که بیشترین دلیل توقف پروژه‌های این استان به این روند اشتباه مربوط می‌شود. این صحبت‌های استاندار اصفهان در جلسه شورای اداری نجف‌آباد بود. موضوع مهمی که در دوران مدیریت رسول زرگرپور نیز بارها به آن اشاره‌شده بود. محسن مهرعلیزاده روی دوشنبه به شهرستان نجف‌آباد رفت و بعد از حضور در گلستان شهدا و دیدار با خانواده شهید حججی از پروژه‌های مختلف این شهرستان بازدید کرد. در این سفر استاندار اصفهان از پروژه بزرگ تقاطع غير همسطح شهيدان حججي، خط توليد شركت صنعتي گازسوزان، ميدان ميوه و تره‌بار و مجتمع چدن اصفهان در شهرك صنعتي نجف‌آباد و مراحل ساخت بزرگترين كشتارگاه دام غرب استان در نجف‌آباد بازدید کرد. در ادامه سفر استاندار اصفهان به شهرستان نجف‌آباد، با حضور او در شركت پيشرو ديزل، تحويل 100 دستگاه مینی‌بوس مجهز به فيلتر DPE (يورو 4) به مشهد مقدس و 35 دستگاه اتوبوس شهري به اتوبوسراني تهران آغاز شد. در این بازدیدها شهردار و اعضای شورای شهر و تنی چند از معاونان شهرداری نجف‌آباد استاندار را همراهی کردند.

حضور در گلستان شهدا

استاندار اصفهان در ورود به نجف‌آباد در گلستان شهدا حضور یافت و بعدازآن به دیدار خانواده مدافع حرم، شهید حججی رفت. در این دیدار صمیمانه پدر شهید حججی خواهان رسیدگی به مناطق محروم استان شد. شهادت شهید حججی ایثارگری‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس را زنده کرد. مهرعلیزاده در دیدار با خانواده شهید حججی اظهار داشت: شهادت شهید حججی ایثارگری‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس را زنده کرد و با شهادت ایشان خداوند حجت را برای همه تمام نمود. وی در این دیدار ایثارگری‌های شهید حججی را یادآور دوران دفاع مقدس خواند و اظهار داشت: شهادت ایشان ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان آن دوران را زنده کرد و این شهید سرافراز با استقامت در برابر دشمنان و شهادت درراه اسلام و نظام، باعث تقویت روحیه رزمندگان اسلام و مدافعان حرم شد. مهرعلیزاده بابیان اینکه در دوران دفاع مقدس شاهد حضور نوجوانان و جوانانی بودیم که با التماس و خواهش، به جبهه آمده بودند و دارای چنان صفای روحی بودند که برای حضور در خط مقدم التماس می‌کردند، اظهار داشت: همان‌گونه که عاشورا و شهادت اباعبدالله (ع) و یارانش باعث اثبات حقانیت شیعه و اسلام شد، حضور جوانان در میدان هشت سال دفاع مقدس نیز گوشه‌ای از اثبات حقانیت شیعه بود. استاندار اصفهان در پایان اظهار داشت: شهید حججی با اقدام‌های شاخص خود همه مردم ایران را به دوران دفاع مقدس و ازخودگذشتگی‌های آن دوران متصل کرد. گفتنی است در این دیدار محمدرضا حججی، پدر بزرگوار شهید محسن حججی خطاب به استاندار اصفهان گفت: درخواستی که از شما داریم این است که نسبت به ساخت جاده در منطقه بسیار محروم پشتکوه فریدونشهر اقدام کنید. استاندار اصفهان نیز بر رسیدگی به درخواست خانواده شهید محسن حججی مبنی بر ساخت جاده برای منطقه محروم پشتکوه فریدونشهر تأکید کرد و ساخت ۲۵ کیلومتر جاده در این منطقه در دستور کار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان قرار گرفت.

بازدید از شرکت پیشرو دیزل

یکی از شرکت‌های فعال در عرصه تولید وسایط نقلیه در استان اصفهان، شرکت پیشرو دیزل در نجف‌آباد است که توانسته در بازار رقابتی تولید خودرو و وسایط نقلیه دیگر همچون موتورهای شارژی و متناسب با محیط‌زیست گام بردارد. این شرکت با بومی‌سازی دانش تولید موتورسیکلت‌های سازگار با محیط‌زیست توانسته در این حوزه از صنعت موفق ظاهر شود. به همین منظور استاندار اصفهان در این سفر از شرکت پیشرو خودرو دیزل بازدید کرد و با حضور وی تحویل 100 دستگاه مینی‌بوس مجهز به فیتلر DPE(یورو 4) به مشهد مقدس و 35 دستگاه اتوبوس شهري به اتوبوسراني تهران آغاز شد. مهرعلیزاده در ادامه سفر به شهرستان نجف‌آباد، به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و دیگر مسئولان استانی و محلی از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهیدان حجتی و خط تولید شرکت صنعتی گاز سوزان، میدان میوه و تره‌بار شهرستان نجف‌آباد و مجتمع چدن اصفهان در شهرک صنعتی نجف‌آباد بازدید کرد.

بزرگترین کشتارگاه غرب استان

در این سفر استاندار اصفهان از مراحل ساخت کشتارگاه صنعتی دام نجف‌آباد به‌عنوان بزرگترین کشتارگاه غرب استان با ۳۰ هزار مترمربع مساحت و هزینه‌ای بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بازدید کرد و در جریان روند ساخت فاز نخست این کشتارگاه قرار گرفت. این کشتارگاه در مرحله ساخت قرار دارد و در صورت اتمام و بهره‌برداری، بزرگترین کشتارگاه غرب استان اصفهان خواهد بود.

کاغذبازی اداری ترمز پروژه‌های استان

در ادامه حضور استاندار در نجف‌آباد، جلسه شورای اداری در این شهرستان برگزار شد. جلسه‌ای که با محور توجه به بروکراسی اداری برگزار و گلایه استاندار از وضعیت موجود در استان را در پی داشت. مهرعلیزاده در این جلسه گفت: سرمایه اصلی این شهر مسئله همدلی انسجام، وحدت و همدلی است. وی از مسئولان شهر و استان خواست مسئله بروکراسی اداری را برطرف کنند، چراکه متأسفانه پاسخ منفی دادن به یک فرهنگ نادرست و اشتباه در ادارات تبدیل و حاکم شده است. باید پاسخ‌های منفی مسئولان در ادارات به آری تبدیل شود و درصد قابل‌توجهی به ترمز در پروژه‌ها به کاغذبازی حاکم در ادارات مربوط است. وی ادامه داد: کاغذبازی اداری بزرگترین ترمز پروژه‌های استان اصفهان است که باید با همدلی مسئولان بر این مشکل چیره شویم. استاندار اصفهان یادآور شد: روند موجود مطلوب نیست.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار