کاهش نرخ بیکاری اصفهان با اجرای طرح اشتغال فراگیر

مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت: اجرای طرح اشتغال فراگیر تنها راه کاهش نرخ بیکاری استان اصفهان است.

مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت: اجرای طرح اشتغال فراگیر تنها راه کاهش نرخ بیکاری استان اصفهان است.

سید کمال الدین میرهادی در گفت و گو با مهر اظهار داشت: با توجه به برنامه‌های دولت دوازدهم در خصوص رونق تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال در سال جاری، طرح اشتغال فراگیر فرصت مناسبی برای تحقق تعهد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه رؤسای ادارات کار در شهرستان ها در جذب اعتبارات تخصیص داده شده برای اعطای تسهیلات به طرح های مشمول تلاش کنند، افزود: در این طرح ۱۳ رسته‌ فعالیت با قابلیت سرمایه گذاری در روستاها و شهرهای استان اصفهان شناسایی شده است.

مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی اصفهان با تاکید بر اینکه تسهیلات طرح تکاپو با نرخ سود ۱۲ تا ۱۶ درصد پرداخت می شود، گفت: در این طرح، شش درصد دیگر از سود تسهیلات از محل اعتبارات یارانه ها پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به تخصیص تسهیلات ۲۰ هزار میلیارد تومانی در قالب طرح اشتغال فراگیر در کل کشور، گفت: تاکنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب این طرح به اصفهان اختصاص یافته است.

میرهادی تاکید کرد: تخصیص این میزان تسهیلات به اصفهان با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۳ هزار و ۸۷۵ نفر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: طرح الگوی توسعه مشاغل خانگی و ضرورت توجه به رشته های دارای بازار فروش در استان لازم است به درستی اجرا شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار