نیروهای خدمات شهری قلب تپنده شهر هستند

شهردار زرین شهر گفت: باید توجه داشت شما کارگران خدماتی شهرداری، یکه تازان عرصه آراستگی شهر به شمار می آیید چراکه شما با فعالیت های خود فضای عمومی شهر را همه روزه به پاکیزگی، زیبایی و آبادانی میهمان می کنید.

اگرچه در شهرداری برخی از خدمات ارائه شده به شهروندان قابل مشاهده نیست و یا ملموس بودن آن به از نزدیک حس نمی شود اما فعالیت و اقداماتی که کارگران در عرصه های مختلف به ویژه نظافت معابر و زیبا سازی شهر انجام می دهند و محیط امن و شادابی را برای شهروندان فراهم می کنند قابل لمس و حتی ستایش است. نارنجی پوشان کارگرانی صدیق و زحمت کشی هستند که اگر یک روز کارشان را به درستی انجام ندهند، کثیفی کوچه ها و محله ها و بوی تعفن زباله ها، همه را کلافه می کند.زباله هایی را که خواسته یا ناخواسته از ماشین بیرون می اندازیم و یا در کوچه و خیابان خیلی راحت آنها را رها می کنیم، قامت یکی از این زحمتکشان را خم می کند تا فردا همان خیابانی که ما در ان زباله های خود را ریختیم پاکیزه باشد و این قشر، کارگران زحمتکش شهرداری زرین شهر هستند؛ افرادی که بی توقع، به نظافت خیابان ها و کوچه و معابر می پردازند.

میثم محمدی در جمع پاکبانان شهرداری زرین شهر با اشاره به اینکه تلاش پاکبانان در این ایام مختلف سال برای پاکیزگی شهر خداقوت جانانه می خواهد،اظهار کرد: باید توجه داشت شما کارگران خدماتی شهرداری، یکه تازان عرصه آراستگی شهر به شمار می آیید چراکه شما با فعالیت های خود فضای عمومی شهر را همه روزه به پاکیزگی، زیبایی و آبادانی میهمان می کنید.

وی با بیان این‌که با توجه به فعالیت مستمر پاکبنانان، شاهد کمترین تاثیر زباله‌ در سطح شهر هستیم، افزود: نتایج فعالیت های شما عزیزان در سطح شهر، نشانگر تعهد و ایمان شما به کاری است که انجام می دهید و شهروندان زرین شهر در هر ساعتی از شبانه روز شاهد فعالیت شما کارگران زحمتکش شهرداری هستند.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: شما نیروهای خدماتی از جمله زحمتکش ترین نیروهای شهرداری به شمار می آیید که تحت هر شرایطی، حتی در سرمای استخوان سوز و گرمای طاقت‌فرسا، کارتان تعطیل نمی‌شود و مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستید، به ویژه نیروهای شیفت که درست در ساعت استراحت و آرامش مردم مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در بازدیدهای سرزده که روند و وضعیت فعالیت خدمت‌رسانی مجموعه خدمات شهری شهرداری زرین شهر به شهروندان داشتم باید بگویم روند خدمت رسانی این مجموعه جای تقدیر و تشکر دارد چراکه از صمیم قلب برای پاکیزگی شهر و آرامش شهروندان تلاش می‌کنند.

محمدی اضافه کرد:شهرداری زرین شهر آراستگی کارگران خدمات شهری را از اولویت های خود می داند چراکه یکی از ارکان رعایت حقوق شهروندی آراستگی افرادی است که به نمایندگی از شهرداری با مردم در ارتباط هستند از این رو لباس کارگران فضای سبز و پارک ‌ها به رنگ سبز و پاکبانان به رنگ نارنجی در نظر گرفته شده است و از سوی شهرداری به هریک از کارگران یک دست لباس کار تحویل داده شده است تا شاهد تحقق این مهم باشیم. وی عنوان کرد: ویژگی بارز این لباس ها جنس گرم و سبک بودن آن می باشد که باتوجه به تغییر فصل، این تغییرات در انجام بهتر و سریعتر کار توسط کارگران خدمات شهری تأثیرگذار خواهد بود

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار