کروم بوک " Flex ۱۱"، محصول جدید شرکت لنوو

لپ تاپ جدید لنوو از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و برای اپلیکیشن های اندرویدی طراحی شده است.

کروم بوک " Flex ۱۱"، محصول جدید شرکت لنوو

به گزارش ایمنا و ترجمه از "the verge"، شرکت لنوو به تازگی از لپ تاپ جدید خود با نام " Flex ۱۱ Chromebook" رونمایی کرده است.
این درحالی است که کروم بوک ها اغلب تحت الشعاع ویندوز قرار داشته و از ویژگی عملکرد بهتر در نمونه های ارزان و سخت افزار ARM برخوردار هستند.
در واقع کروم بوک مانند یک لپ تاپ کوچک است با این تفاوت که نسبتا نازک است و به نظر نمی رسد در عمل سیستم عاملی در کار باشد.
این لپ تاپ ها مجهز به یک صفحه ورود زیبا به همراه یک مرورگر است و تنها برای استفاده کاربران از اینترنت ساخته شده است.
تمرکز کروم بوک ها بیشتر بر سرعت و عملکرد کلی است و می‌تواند به زودی دنیای کامپیوتر را متحول کند.
علاوه بر این کروم بوک Flex ۱۱ قابلیت انعطاف داشته و از صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچ و پردازشگر چهار هسته ای ۲.۱ برخوردار است، برای اپلیکیشن های اندرویدی طراحی شده است و به زودی قابلیت دستیابی به فروشگاه Google Play به آن افزوده می شود.
همچنین حافظه ۴ گیگا بایتی و فضای ذخیره سازی ۳۲ گیگا بایت از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است و عمر باتری آن حدود ۱۰ ساعت است.
به گفته شرکت سازنده این محصول سبک ترین و کم وزن ترین نمونه لپ تاپ کروم بوک نیست، وزن آنن حدود ۳ پوند است، در برابر آب مقاوم است و از درگاه معمولی USB، HDMI، USB-C و درگاه کارت حافظه برخوردار است. این محصول ماه جاری با قیمت حدود ۲۷۹ دلار در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار