برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان در هاله ای از ابهام

مقدمات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در پایتخت در حالی در دست برنامه‌ریزی است که همچنان برگزاری آن در شهرستان‌ها از جمله اصفهان در هاله‌ای از ابهام است.

مقدمات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در پایتخت در حالی در دست برنامه‌ریزی است که همچنان برگزاری آن در شهرستان‌ها از جمله اصفهان در هاله‌ای از ابهام است.
به گزارش تسنیم، جشنواره فیلم فجر، همان بهار سینمای ایران است که هر سال سینماگران در تلاش هستند تا بهترین آثار خود را در این جشنواره ملی به نمایش بگذارند.
در حالی مقدمات برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در پایتخت در دست برنامه‌ریزی توسط متولیان سینمای ایران است، که همچنان همانند سال‌های گذشته شهرستان‌ها از جمله اصفهان در انتظار تصمیم مسئولان برای اکران تنها چند فیلم از این جشنواره در سینماهای خود هستند.
معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان که هفته گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از برگزاری این جشنواره در اصفهان خبر داده بود، اعلام کرد که جزئیات برگزاری، تعداد فیلم‌ها و سینماهایی که امسال میزبان جشنواره هستند، به زودی اعلام می‌شود.
با وجود پیگیری‌های مکرر خبرنگار تسنیم گمان آن می‌رود که امسال نیز همانند سال گذشته تکلیف اکران فیلم‌های جشنواره فجر در تعدادی محدود و در دقیقه 90 مشخص شود.
به گزارش تسنیم، جشنواره بین‌المللی فیلم فجر مهم‌ترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال 1361 تاکنون معمولاً در میانه بهمن ماه هر سال برگزار می‌شود، سال گذشته سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با 16 فیلم به اصفهان آمد که مورد استقبال مردمی قرار گرفت.
اما امسال جشنواره فیلم فجر با اکران 22 فیلم در بخش سودای سیمرغ دنبال می‌شود که این فیلم‌ها شامل "اتاق تاریک" به کارگردانی روح الله حجازی، "بمب" به کارگردانی پیمان معادی، "به وقت شام" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، "تنگه ابوغریب" به کارگردانی بهرام توکلی، "چهارراه استانبول" به کارگردانی مصطفی کیایی، "دارکوب" به کارگردانی بهروز شعیبی، "سرو زیر آب" به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، " شعله ور" به کارگردانی حمید نعمت الله، انیمیشن "فیلشاه" به هادی محمدیان، "کامیون" به کارگردانی کامبیوزیا پرتو، "مصادره" به کارگردانی مهران احمدی، "مغزهای کوچک زنگ زده" به کارگردانی هومن سیدی، "جهنم" به کارگردانی پرویز شیخ طادی، "سوتفاهم "به کارگردانی احمدرضا معتمدی، "عرق سرد" به کارگردانی سهیل بیرقی، "امیر" به کارگردانی نیما اقلیما، "خجالت نکش" به کارگردانی رضا مقصودی، "کار کثیف" به کارگردانی خسرو معصومی، "لاتاری" به کارگردانی محمدحسین مهدویان، "ماهورا" به کارگرگدانی حمید زرگرنژاد و "هایلایت" به کارگردانی اصغر نعمیتی است.

گفتنی است سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر، از 12 تا 22 بهمن ماه به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد و باید دید که سهم سینماهای اصفهان از این تعداد فیلم چقدر است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار