آذری: ورزشگاه فولادشهر آماده میزبانی از مسابقات است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: ورزشگاه فولادشهر از اول بهمن ماه آماده برگزاری تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن و برگزاری مسابقه با تیم آیزاول هند در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: ورزشگاه فولادشهر از اول بهمن ماه آماده برگزاری تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن و برگزاری مسابقه با تیم آیزاول هند در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا است.

به گزارش ایمنا، سعید آذری که شخصاً و به طور تمام وقت بر عملیات نصب و آماده‌سازی چمن جدید ورزشگاه فولادشهر نظارت می‌کند، ضمن اعلام اینکه آماده‌سازی چمن ورزشگاه فولادشهر با کار جهادی به انجام رسیده است، اظهار کرد: در ابتدا جا دارد که حادثه اسفناک نفتکش سانچی و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان را به خانواده‌های گرامی این عزیزان و همه مردم شریف ایران تسلیت عرض کنم.

وی افزود: پروژه فولادشهر به عنوان یک پروژه سنگین عمرانی در حیطه ورزش، با تلاش بی‌وقفه و توانمندی همکارانم در باشگاه و حمایت‌های دلگرم‌کننده احمد صادقی، مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن، هیأت مدیره کارخانه و باشگاه، شهرداری‌های فولادشهر، زرین‌شهر، چمگردان، زاینده‌رود و سایر شهرداری‌های تابعه و مدیریت ورزشگاه فولادشهر در حال انجام و اتمام است و خوشبختانه با همت همه از جمله معاونت فنی ورزشی، معاونت مالی اداری، مدیریت مجموعه‌های ورزشی، روابط عمومی باشگاه، مدیریت ورزش قهرمانی و همچنین حمایت بی‌دریغ رسانه‌ها در پوشش این عملیات بزرگ، موفق شدیم کار عمرانی چندین ماهه را با بهترین کیفیت استاندارد و در مدت زمان بسیار کوتاهی به انجام برسانیم و این پروژه را که از هشتم آذرماه آغاز شد تا اول بهمن ماه به‌منظور شروع تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن و برگزاری مسابقه با تیم آیزاول هندوستان در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، با کیفیتی بسیار خوب تحویل دهیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: همانطور که در سال ۸۸ موفق شدیم در یک بازه زمانی ۴۵ روزه قسمت VVIP ورزشگاه فولادشهر را آماده کنیم، این‌بار هم با کار جهادی شبانه‌روزی و تلاش همه افراد مجموعه، زمین ورزشگاه فولادشهر را با زیرسازی کامل و استانداردهای بین‌المللی به انجام رساندیم. علاوه بر این که یک زمین جدید نیز به نام "شادروان محمدعلی عسگری" در کنار زمین فولادشهر احداث شده است که نقش به‌سزایی در کاهش هزینه‌های باشگاه جهت پوشش جلسات تمرینی تیم‌های پایه ایفا می‌کند.

آذری ضمن تشکر از باشگاه سپاهان و به ویژه پرسنل ورزشگاه نقش‌جهان که در این مدت سرویس لازم را جهت برگزاری دیدارهای لیگ برتر به تیم فوتبال باشگاه ذوب‌آهن در این ورزشگاه ارایه کردند، از روحیه همدلی و ایثاری که به‌ویژه در میان پرسنل باشگاه وجود دارد و با وجود همه مشکلات در این کار بزرگ و استثنایی ما را همراهی کردند، به نیکی یاد کرد.

وی از هواداران واقعی باشگاه ذوب‌آهن که در هر شرایطی پشتیبان و حامی باشگاه بوده و هیچ‌گاه باشگاه را تنها نگذاشته‌اند تشکر کرد و روحیه جوانمردانه کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال باشگاه را که با مشکلات مالی موجود، خم به ابرو نیاورده و با تلاش و غیرتی مثال‌زدنی بهترین کیفیت فنی را ارایه می‌دهند، ستود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار