بروکراسی اداری بدنه فعالان اقتصادی را کوچک‌تر می‌کند

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه بروکراسی اداری در اصفهان بدنه فعالان اقتصادی را روزبه‌روز کوچک‌تر می‌کند، گفت: یکی از مسائل مهم در استان اصفهان کاهش برکراسی اداری و بهبود فضای کسب و کار است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه بروکراسی اداری در اصفهان بدنه فعالان اقتصادی را روزبه‌روز کوچک‌تر می‌کند، گفت: یکی از مسائل مهم در استان اصفهان کاهش برکراسی اداری و بهبود فضای کسب و کار است.
مصطفی رناسی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به نشست فعالان اقتصادی با استاندار اصفهان اظهار داشت: به طور کلی فضای کسب و کار و بروکراسی اداری یکی از مسائل عمده در استان اصفهان است.
وی با بیان اینکه مسائل مالیاتی، تأمین اجتماعی و بانک‌ها از جمله مسائل عمده مانع اشتغال توسعه فعالان اقتصادی هستند، افزود: همچنین در رابطه با قول‌های معاون اول رئیس جمهور درباره حل مسئله زاینده‌رود که مصوبه شورای عالی آب است، قطار سریع السیر اصفهان- تهران که جزء مصوبات دولت یازدهم و نیز توسعه فرودگاه اصفهان که جزء مصوبه هیئت وزیران در دولت یازدهم است در این جلسه صحبت‌هایی مطرح شد.
نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: به طور کلی این موارد مسائل عمده‌ای بود که فعالان اقتصادی از استاندار درخواست پیگیری داشتند و استاندار قول داد که پنجره واحد برای رفع بروکراسی اداری ایجاد کند.
وی با بیان اینکه لازمه یک سرمایه‌گذار این است که اصفهانی‌ها بتوانند به آسانی کار کنند و موانع بر سر راه برداشته شود، ادامه داد: وقتی که فعالان اقتصادی فعال شوند سایر افراد این حوزه از شهرهای دیگر به اصفهان آمده و سرمایه‌گذاری انجام می‌دهند و در نهایت ممکن است سرمایه‌گذاری خارجی صورت بگیرد.
رناسی با بیان اینکه به قول استاندار سابق اصفهان بروکراسی اداری 120 درصد اجرا می‌شود، از این رو باید گفت بروکراسی اداری بدنه فعالان اقتصادی را کوچک‌تر می‌کند، گفت: یکی از مسائل مهم در استان کاهش بروکراسی اداری و بهبود فضای کسب و کار است که چه در زمینه ادارات مختلف چه در زمینه بانک‌ها مخصوصاً دارایی و تأمین اجتماعی باید صورت بگیرد.
وی گفت: استاندار اصفهان و تیمی که در جلسه با فعالان اقتصادی حضور داشتند پر انرژی و امیدوار به حل مشکلات بودند و برنامه‌های خوبی در این زمینه ارائه کردند که امیدواریم برنامه‌ها در این زمینه عملیاتی شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار