شرایط برگزاری انتخابات هیأت اسکیت فراهم نیست

سرپرست هیأت اسکیت استان اصفهان گفت: از زمانی که سرپرستی هیأت را بر عهده گرفته‌ام کمتر از یک ماه زمان می‌گذرد و هنوز شرایط برگزاری انتخابات فراهم نشده است.

سرپرست هیأت اسکیت استان اصفهان گفت: از زمانی که سرپرستی هیأت را بر عهده گرفته‌ام کمتر از یک ماه زمان می‌گذرد و هنوز شرایط برگزاری انتخابات فراهم نشده است.

احسان حبیب‌آبادی در گفت و گو با ایمنا در مورد زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت اسکیت استان اصفهان، اظهار کرد: کمتر از یک ماه است که سرپرستی هیأت اسکیت استان را بر عهده گرفته‌ام و تا کنون اقدامی برای فراهم کردن برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت انجام نداده‌ام.

سرپرست هیأت اسکیت استان اصفهان در پاسخ به اینکه آیا تمایلی برای شرکت در انتخابات دارید یا خیر، تصریح کرد: هنوز در این مورد فکر نکرده‌ام و به همین دلیل نمی‌توانم جواب قطعی به این سوال بدهم.

حبیب‌آبادی در مورد برنامه‌های هیأت اسکیت استان افزود: مسابقات آسیایی جاکارتا در رشته سرعت را پیش‌رو داریم که شهریور ماه سال آینده برگزار می‌شود. از استان اصفهان ۱۷ اسکیت‌باز زن و مرد برای حضور در این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی که نخستین دوره آن بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود، دعوت شده‌اند که در مجموع ۴۰ درصد دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی، اسکیت‌بازان استان اصفهان هستند.

سرپرست هیأت اسکیت استان اصفهان گفت: در جلسه‌ای که با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان داشتم راه‌کارهایی را برای هرچه قدرت‌مندتر ظاهر شدن دعوت‌شدگان استان اصفهان به اردوی تیم ملی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و پایگاه قهرمانی، سالن تمرین و زیرساخت‌های لازم برای تمرینات آنها را در اختیارشان قرار داده‌ایم تا در نهایت تعداد زیادی اسکیت‌باز از استان اصفهان برای حضور در رقابت‌های جاکارتا انتخاب شوند.

وی گفت: تا الان تعداد نفرات تیم ملی که در مسابقات آسیایی جاکارتا شرکت می‌کنند، مشخص نیست، اما پیش‌بینی ما این است که از استان اصفهان در نهایت سه نفر به تیم ملی راه یابند.

حبیب‌آبادی تصریح کرد: در تدارک برگزاری مسابقات اسکیت سرعت و فری استایل تمام رده‌های سنی آقایان و بانوان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر هستیم که در دهه اول بهمن ماه برگزار می‌شود.

سرپرست هیأت اسکیت استان اصفهان تأکید کرد: اصفهان مهد و پایتخت اسکیت ایران است و به دلیل پتانسیل‌های زیادی که در این رشته دارد، بدنه اصلی تیم ملی در رشته‌های رول‌بال، فری‌استایل و سرعت را اسکیت‌بازان استان اصفهان تشکیل می‌دهند و مربیان تیم ملی نیز اصفهانی هستند.

وی افزود: مسابقات اسکیت «فری استایل اِگرسیو» در المپیک ۲۰۲۰ برگزار می‌شود. در حال برنامه‌ریزی برای تشکیل تیم فری استایل اگرسیو هستیم و رایزنی‌های را با اداره‌کل ورزش و جوانان انجام داده‌ایم تا زیرساخت‌های این رشته در اصفهان فراهم شود.

کلنگ‌زنی خانه اسکیت اصفهان

حبیب‌آبادی اظهار داشت: برای نخستین‌بار در تاریخ اسکیت استان و از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان زمینی در ورزشگاه کوثر به هیأت اسکیت استان اختصاص داده شده است تا کلنگ خانه اسکیت در بهمن‌ ماه به زمین زده شود. برای ساخت این سالن نیز اداره‌کل ورزش و جوانان قول همکاری داده است.

سرپرست هیأت اسکیت استان اصفهان گفت: اسکیت حال خوبی دادر و بر موج موفقیت سوار هستیم و موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ در رشته فری استایل و رول‌بال برای کشورمان شده‌ایم و امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار