استاندار هرچه سریع‌تر طرح احیای زاینده‌رود را اجرا کند

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای هرچه سریع‌تر طرح احیای زاینده‌رود از استاندار اصفهان شد.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای هرچه سریع‌تر طرح احیای زاینده‌رود از استاندار اصفهان شد.

به گزارش فارس، زهرا سعیدی صبح امروز در مراسم بیست و پنجمین سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه اصفهان ضمن تبریک به مناسبت بیست و پنجمین سالروز افتتاح این شرکت اظهار کرد: صنعت فولاد از شاخصه‌های توسعه هر کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان افزود: این سطح تولید و فروش در شرکت فولاد مبارکه مدیون تلاش کاکنان این شرکت است؛ بالای 80 درصد ملاقات‌های مردمی با نماینده شهرستان مبارکه مرتبط با شرکت فولاد مبارکه است.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: از استاندار اصفهان خواستار اجرای هرچه سریع‌تر طرح احیای زاینده‌رود هستیم که در این زمینه باید از پتانسیل شرکت فولاد مبارکه با شیوه سرمایه‌گذاری توسط این شرکت استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: از مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه می‌خواهم تا حمایت بیشتری از بانوان شاغل دارای فرزند زیر 6 سال در این شرکت داشته و امنیت شغلی کارکنان فضای سبز این شرکت را تأمین کند چراکه کارگران رکن اصلی کار هستند نه سرمایه‌گذاران.

سعیدی در پایان با اشاره به وضعیت بازنشستگان شرکت فولاد مبارکه اصفهان اذعان داشت: همواره حداکثر تلاش خود را در دفاع از حقوق بازنشستگان صنعت فولاد داشته و خواهم داشت؛ بدیهی است که در بخش صنایع باید استفاده بیشتری از نیروهای جوان و متخصص صورت گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار