خبرنگار روزنامه اصفهان امروز رتبه نخست کشور را بدست آورد

احمدرضا منزه خبرنگار روزنامه اصفهان امروز در جشنواره رسانه‌ای ابوذر رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

اصفهان امروز: احمدرضا منزه خبرنگار روزنامه اصفهان امروز در جشنواره رسانه‌ای ابوذر رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.
آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف شناسایی توانایی و توانمندسازی خبرنگاران، تقویت روحیه خودباوری، ارتقا دانش و سواد رسانه‌ای، ایجاد هم‌افزایی و ارتباط بیشتر بین اصحاب رسانه با حضور مسئولان مختلف کشوری، خبرنگاران، مدیران مسئول روزنامه‌های ابتکار و جوان، مدیران خبرگزاری‌های کشور، نمایندگان مجلس، مسئولان سازمان بسیج رسانه و استقبال پرشور اصحاب رسانه از سراسر کشور در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار شد.
این دوره از جشنواره با دریافت بیش از 14هزار اثر از تمامی نقاط کشور در هفت محور شامل آزاداندیشی، مسائل صنفی خبرنگاران، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، عمل انقلابی، مبارزه با تروریسم و موضوع آزاد در قالب‌های مصاحبه، خبر، یادداشت، فیلم، عکس و کلیپ برگزار شد.
پس از بررسی و داوری 14 هزار اثر رسیده به دبیر خانه جشنواره، 23 اثر به عنوان برترین آثار این دوره معرفی شدند.
«احمد رضا منزه» خبرنگار روزنامه «اصفهان امروز» به عنوان تنها نماینده استان اصفهان موفق به کسب رتبه نخست کشور در بخش تولید ملی و اقتصاد مقاومتی در این جشنواره شد.
این برای دومین بار طی دو سال گذشته است که احمدرضا منزه خبرنگار روزنامه اصفهان امروز موفق به کسب عنوان خبرنگار برتر کشور در جشنواره‌های رسانه‌ای کشوری می‌شود.
شایان ذکر است این موفقیت در حالی به دست آمد که روزنامه اصفهان امروز در آخرین رتبه‌بندی روزنامه‌های کشور موفق به کسب عنوان برترین روزنامه استانی در سطح کشور شد و در میان تمامی روزنامه های کشور رتبه 16 کشور را به خود به خود اختصاص داد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار