ثبت رکورد جدید کاهش مصرف نسوز در فولاد مبارکه

مدیر مرکز تعمیرات نسوز فولاد مبارکه گفت: با ارتباط تنگاتنگ مرکز تعمیرات نسوز و واحدهای تولیدی و تعمیراتی ناحیه فولادسازی و همچنین اصلاح روش‌ها و دستورالعمل‌های کاری، بازرسی مداوم تجهیزات و بهبود کیفیت مواد نسوز، مصرف نسوز فولاد مبارکه در فروردین امسال به ۶.۲۵ کیلوگرم برتن مذاب، کاهش یافت.

ثبت رکورد جدید کاهش مصرف نسوز در فولاد مبارکه

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از فولاد مبارکه ایرج مختار پور با اعلام این خبر، اظهار داشت: رکورد قبلی کاهش مصرف نسوز در فولاد مبارکه مربوط به فروردین ماه سال ۹۵ و به میزان ۶.۴ کیلوگرم بر تن مذاب بود.
وی خاطرنشان کرد: کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده فولاد کماکان جزو اهداف شرکت فولاد مبارکه جهت حضور موفق در بازار جهانی فولاد است، بنابراین از آنجایی که مصارف مواد نسوز یکی از اقلام پرهزینه تولید فولاد محسوب می شود، کاهش ضریب مصرف آن در این شرایط سخت و پر چالش می تواند کمکی در راستای نیل به این هدف باشد.
مدیر مرکز تعمیرات نسوز فولاد مبارکه ابراز امیدواری کرد: با رعایت تمام اصول ایمنی و با ادامه کنترل مصارف و کاهش هزینه های تمام شده تولید فولاد، همچنان فولاد مبارکه بتواند با سایر کارخانجات تراز اول جهان رقابت کند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار