بازار داغ کنسرت در اصفهان

این روزها در حالی که تهران به جشنواره موسیقی فجر گوش می‌دهد، مردم اصفهان در ترافیک شدید کنسرت‌های هفته نخست بهمن گیر کرده‌اند.

این روزها در حالی که تهران به جشنواره موسیقی فجر گوش می‌دهد، مردم اصفهان در ترافیک شدید کنسرت‌های هفته نخست بهمن گیر کرده‌اند.

به گزارش فارس ، بهمن ماه فرا رسیده است و در تهران جشنواره موسیقی فجر در حال برگزاری است اما کیلومترها این‌طرف‌تر در اصفهان خبری از جشنواره موسیقی فجر نیست اما چند اجرای موسیقی از هنرمندان محبوب کشور در هفته نخست بهمن شاید بتواند جای خالی عدم برگزاری جشنواره موسیقی در اصفهان را کمی پر کند.


اما در این میان هم‌زمانی کنسرت‌های دو خواننده محبوب یعنی احسان خواجه‌امیری و محمد علیزاده در دو روز مشابه شاید باعث شود که علاقه‌مندان به این دو هنرمند نتوانند به کنسرت هر دو خواننده بروند و این در شرایطی است که مدت زمانی بود که اهالی موسیقی اصفهان شاهد حضور خواننده‌های مشهور کشور نبودند.

* احسان خواجه امیری

یکم بهمن و در سالن سیتی‌سنتر اصفهان کنسرت احسان خواجه امیری برگزار می‌شود، این کنسرت که در دو نوبت ساعت 18:00 و ساعت 20:30 برگزار می‌شود همه بلیت‌های خود را فروخته است اما اجرا برای روز دوم بهمن ماه نیز تمدید شده است و در همان سالن و در دو نوبت مشابه فروش بلیت ادامه دارد.


علاقه‌مندان به تهیه بلیت‌های این کنسرت می‌توانند به سایت اینترنتی iranconcert.com مراجعه و بسته به محل قرارگیری صندلی بلیت اینترنتی این کنسرت را که از 55 تا 65 هزار تومان متفاوت است خریداری کنند.

* محمد علیزاده

هم‌زمان با خواجه‌امیری، محمد علیزاده نیز در روزهای یک و 2 بهمن ماه کنسرت خود را در سالن رودکی برگزار خواهد کرد، کنسرت علیزاده دو نوبت ساعت 18:00 و ساعت 20:30 از سانس‌های سالن رودکی را به خود اختصاص داده است.


موسیقی دوستان برای خرید بلیت کنسرت محمد علیزاده در روز یک بهمن باید به سایت rasaconcert.com مراجعه و اقدام به تهیه بلیت با یکی از قیمت‌های 50 تا 65 هزار تومان کنند و برای تهیه اینترنتی بلیت روز 2 بهمن بهتر است به سایت Melliconcert.com رجوع کنند؛ گفتنی است هزینه بلیت در روز 2 بهمن نیز مشابه قیمت‌های روز یک بهمن است.

* مازیار فلاحی

خواننده مشهور دیگری که در ادامه کنسرت‌های هفته نخست بهمن ماه در اصفهان به اجرای زنده می‌پردازد مازیار فلاحی است، وی در روز 3 بهمن ماه در سالن رودکی و در دو نوبت 17:30 و 20:30 اجرا دارد، هزینه بلیت این کنسرت از 50 تا 65 هزار تومان است و برای تهیه بلیت آن باید به سایت اینترنتی rasaconcert.com مراجعه شود.


* سینا سرلک

خواننده بعدی در ترافیک کنسرت‌های هفته نخست بهمن سینا سرلک است که در روز 5 بهمن و در یک سانس ساعت 21 به روی صحنه اجرای موسیقی قدم می‌گذارد، هزینه بلیت کنسرت سرلک 50 تا 65 هزار تومان و خرید بلیت آن از سایت rasaconcert.com مقدور است.

اما 2 پیانونوازی هم در این هفته و در کنار شلوغی کنسرت‌های خواننده‌ها برای علاقه‌مندان به این ساز پرطرفدار در برنامه اجراهای این هفته اصفهان وجود دارد، یک تک‌نوازی و دیگری بداهه‌نوازی که هر کدام جذابیت‌های خاص خود را دارد و تکمیل کننده سبد موسیقی این هفته هستند.

* تک‌نوازی پیانو

هم‌زمان در روز 5 بهمن در نقطه دیگری از شهر و در سالن هنر سرای خورشید که مرکز تخصصی موسیقی و تئاتر عروسکی شهرداری اصفهان به حساب می‌آید اجرای تک‌نوازی پیانو به آهنگسازی و نوازندگی هامیک الکساندریان برگزار می‌شود، این برنامه در ساعت 19 روز پنجشنبه انجام می‌شود و تهیه بلیت اینترنتی آن به مبلغ 35 هزار تومان از سایت Navayemehr.ir امکان پذیر است.


* بداهه‌نوازی پیانو

۶ بهمن ماه برنامه دیگری با پیانو اما این بار به صورت بداهه‌نوازی پیانو بر اساس تم‌های موسیقی ایرانی در هنر سرای خورشید برگزار می‌شود، اجرای صحنه‌ای این برنامه در ساعت 19:30 با حامی کیوان است و تهیه بلیت این اجرا به قیمت 30 هزار تومان از سایت Navayemehr.ir میسر است.

* مجید درخشانی

سالن مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان در روزهای 6 و 7 بهمن میزبان علاقه‌مندان به کنسرت مجید درخشانی در کنار گروه موسیقی ژولیاک و به خوانندگی امیر ملک‌مسعودی است، این کنسرت در روز 6 بهمن در دو نوبت 18 و 20:30 برگزار خواهد شد که بلیت‌های سانس 18 به فروش رفته است و در روز 7 بهمن در یک سانس 20:30 اجرا خواهد داشت که بلیت‌های آن نیز به فروش رفته است.

علاقه‌مندان به تهیه اینترنتی بلیت این کنسرت در سانس 20:30 روز 6 بهمن به قیمت 30 تا 60 هزار تومان می‌توانند به سایت sororconcert.com مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار