ورود ۸۳ هزار گردشگر خارجی به اصفهان در یک ماه گذشته

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان گفت: در فروردین ماه به دلیل تعطیلات نوروزی و سفرهای هموطنان آژانس‌های مسافرتی تبلیغی مبنی بر سفر گردشگران خارجی ندارند اما با این وجود در فروردین ماه سال جاری بالغ بر ۸۳ هزار توریست از بناهای تاریخی دیدن کردند.

ورود ۸۳ هزار گردشگر خارجی به اصفهان در یک ماه گذشته

فریدون الهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به ورود گردشگر خارجی در اصفهان اظهار داشت: در فروردین ماه به دلیل تعطیلات نوروزی و سفرهای هموطنان آژانس‌های مسافرتی تبلیغی مبنی بر سفر گردشگران خارجی ندارند اما با این وجود در فروردین ماه سال جاری بالغ بر 83 هزار توریست از بناهای تاریخی دیدن کردند که این آما بی سابقه بوده است.

وی افزود: زیرساخت‌ای گردشگری در حال رشد است و اصولا با رشد گردشگر زیرساخت‌ها بنا به فراخور و نیاز توسعه می‌یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان بیان کرد: با توسعه گردشگری انگیزه بخش خصوصی برای ورود و سرمایه‌گذاری در این بخش افزایش می‌یابد، سال گذشته استقبال خوبی در این‌باره شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش گردشگری 67 پروژه هتل داریم که 37 مورد آن در دست اجرا است مابقی سرمایه گذار هزینه کرده و طرح آورده و این نشان از انگیزه و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در اصفهان است تا به گردشگران خدمات‌رسانی بهتری شود.

اللهیاری گفت: ورود بخش خصوصی به حوزه اقتصادی مهم است و اگر گردشگری اقتصادی شود خیلی از سرمایه‌ها که می‌خواهند مولد شوند به سمت گردشگری می‌آیند در حال حاضر استقبال خوب بوده در نظر داریم از سایر ظرفیت‌ها استفاده فوری کنیم مانند تبدیل خانه‌ها و آپارتمان‌ها که می‌توان آن‌ها را به تاسیسات و زیرساخت‌های گردشگری اضافه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار