محمودی: قدرت نظامی و موشکی کشور قابل مذاکره نیست

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در تحریم‌ها صحبت از مذاکره برای توان موشکی کشور است اما قدرت نظامی و موشکی جمهوری اسلامی ایران قابل مذاکره نیست.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در تحریم‌ها صحبت از مذاکره برای توان موشکی کشور است اما قدرت نظامی و موشکی جمهوری اسلامی ایران قابل مذاکره نیست.

سمیه محمودی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به این‌که آمریکا همیشه به دنبال منافع خود در خاورمیانه بوده است، اظهار کرد: آمریکا برای تأمین منافع خود در خاورمیانه دست به سیاست‌هایی علیه منطقه می‌زند.

وی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرتمندترین کشور خاورمیانه مطرح است، افزود: قدرتمند بودن ایران سبب شده که جلوی منافع دولت آمریکا در منطقه گرفته شود و این امر سبب دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران شده است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آمریکا می‌خواهد مانند زمان قبل از انقلاب در ایران حضور داشته باشد در آن زمان شرایطی حاکم بود که مأموران آمریکایی در ایران حق توحش می‌گرفتند و بر جان و مال و ناموس مردم تسلط داشتند.

وی با تأکید بر این‌که شیطان شیطان است و انتظاری بیش از این از آمریکا نداریم، بیان داشت: نباید فکر کنیم آمریکایی‌ها زمانی بخواهند با کشور ایران رابطه دوستانه برقرار کنند آنها تنها منافع خود را می‌بینند.

محمودی با اشاره به این‌که منافع کشور آمریکا در خاورمیانه و جمهوری اسلامی ایران است، تأکید کرد: چون کشور جمهوری اسلامی ایران در مقابل آمریکا ایستادگی می‌کند، آن‌ها راهی جز اعمال تحریم بر کشورمان را ندارند.

وی اذعان داشت: از لحاظ شرایط موشکی و نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان شرایط خوبی دارد و آن‌ها دریافتند که مقابله با جمهوری اسلامی ایران از طریق حمله نظامی امکان‌پذیر نیست و از طریق تحریم و فشارهای اقتصادی و جنگ فرهنگی بر کشور فشار وارد می‌کنند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در حال حاضر دشمن از طریق جنگ فرهنگی و اقتصادی بر کشور فشار وارد می‌کند، گفت: در جنگ 8 ساله ایران و عراق، جمهوری اسلامی ایران تنها با عراق در جنگ نبود بلکه کشورهای همسایه و کشورهای عربی به پشتوانه آمریکا بر علیه ایران می‌جنگیدند.

وی ابراز داشت: همان طور که در جنگ 8 ساله پیروز میدان بودیم امروز نیز با حمایت‌ها و صبوری‌های مردم و با کمک مسؤولان از تحریم‌ها عبور می‌کنیم، همان‌طور که بارها مقام معظم رهبری در این باره تأکید کردند.

محمودی ادامه داد: نامگذاری سال‌ها بر اساس اقتصاد مقاومتی به این دلیل است که بتوانیم بنیه خود را قوی کنیم تا از تحریم‌ها عبور کنیم و این مهمترین کاری است که باید مردم، دولت و مجلس در دست هم دهند تا از این برهه‌ها عبور کنیم.

وی با تأکید بر این‌که 39 سال است که آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در منطقه دست به توطئه می‌زند، افزود: هر اقدامی که آمریکا در منطقه انجام داده با شکست روبه‌رو شده و با آن مقابله شده است اما آن‌ها گزینه‌های دیگری هم در دست دارند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که آمریکا متوجه شرایط امنیتی کشور شده است، اظهار کرد: در تحریم‌ها صحبت از مذاکره برای توان موشکی کشور است اما قدرت نظامی و موشکی جمهوری اسلامی ایران قابل مذاکره نیست.

وی با تأکید بر این‌که جمهوری اسلامی ایران و همه کشورها شرایط امنیتی و دفاعی خط قرمز آن‌ها است، بیان داشت: همه کشورها به دنبال آن هستند که توان دفاعی خود را بالا ببرند که مورد تهدید بیگانگان قرار نگیرند.

محمودی با بیان این‌که کشور ایران همیشه مورد هجوم قرار گرفته زیرا منافعی برای کشورهای دیگر دارد، خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهمی که باید انجام دهیم است که بنیه دفاعی کشور قوی باشد و بتوانیم سرمایه‌گذاری در بنیه دفاعی داشته باشیم.

وی با تأکید بر این‌که آمریکایی‌ها و متحدان او باید مذاکره درباره توان نظامی و دفاعی و موشکی ایران را به گور ببرند، عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چون نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردمی است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم برای نگهداری از انقلاب و نظام مقدس خون‌های بسیاری دادند و به طور قطع در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی همچنان استوار و پابرجا باقی خواهند ماند و اجازه نمی‌دهند کشور دیگری به دنبال دست‌اندازی به منابع جمهوری اسلامی ایران باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار