از نمایش ناگفته‌های مردان نقره‌ای تا ثبت خاطرات امروز در قاب دیروز

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در کاشان، با حاشیه‌ها و تصاویر جذاب فراوانی همراه بود.

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در کاشان، با حاشیه‌ها و تصاویر جذاب فراوانی همراه بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، راهپیمایی باشکوه و گسترده مردم دارالمومنین کاشان، مانند همیشه با نکات جالب و حاشیه‌های جذابی همراه شد که در زیر برخی از آنها را می‌خوانید:

*حضور گسترده اقشار مختلف با سنین متفاوت در راهپیمایی از خردسال چندساله تا افراد کهنسال تصویر زیبایی از کنار هم قرار گرفتن نسل دیروز و امروز انقلاب اسلامی خلق کرد؛‌ تنوعی که در پوشش و ظاهر نیز بیانگر حضور آحاد جامعه با نگرش‌های مختلف در مانور وحدت دیروز بود.

*سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در دو میدان معلم و جهاد ایستگاه‌ها و غرفه‌های متعددی را به صورت ویژه پیش‌بینی کرده بود که در قالب برنامه‌های متعدد فرهنگی، ورزشی، ‌مفرح و آموزشی میزبان اقشار مختلف مردم بود.

*استقبال گسترده شرکت‌کنندگان در راهپیمایی در برخی غرفه‌ها آنچنان دور از تصور بود که تعدادی از مسئولان مرتبط را با دشواری در کنترل و مدیریت متقاضیان حضور در غرفه مواجه ساخت.

*رادیو فجر یکی از ایستگاه‌های محبوب راهپیمایی ۲۲ بهمن بود که بخش‌های مختلف و مفرحی را به مخاطبان خود عرضه کرد؛ ترکیب صدا و تصویر توانست بخش‌های مختلف این رادیو نظیر سرود، موسیقی حماسی، کلیپ و بازنمایی نمایشی قطعه‌های انقلابی توسط مردان نقره‌ای بر اساس گونه performance art را علاوه بر شنیدنی بودن، دیدنی کند.

* اجرای الگوی هنر زنده با عنوان « ما می‌‌توانیم» یکی از برنامه‌های جذاب دیگر اجتماع چندهزار نفری کاشانی‌ها بود که در مسیر راهپیمایی مفاهیم و شعارهای انقلاب را در قالب نمادهایی از قشرها و کسوت‌های مختلف جامعه به تصویر کشید.

*اما ایستگاه ۵۷ را باید شلوغ‌ترین مکان مشارکت افراد حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن نامید؛‌ایستگاهی با ۶ غرفه شامل آدمک‌های استکبار،‌شکوفه‌های انقلاب، گریم کودکان انقلابی، آتلیه عکس انقلاب،‌شکار جرثومه‌های فساد و اهدای جوایز که تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان را به سوی خود جذب کرد.

*آتلیه عکس انقلاب از جمله بخش‌هایی بود که کودکان فراوانی را همراه با پدران و مادران خویش در قاب خاطره قرار داد با همان نمادهای آشنای دیروز که برای نسل جوان امروز تازه به نظر می‌رسید.

* غرفه‌های آدمک‌های استکبار و شکار جرثومه‌های فساد را نیز دیگر بخش‌های مورد علاقه کودکان و خردسالان کاشانی به شمار می‌رفت در بخشی جسم استکبار در قالب کاردستی و در غرفه‌ای دیگر صورت آن با نشانه‌گیری دارت‌ها مورد استقبال متفاوت شرکت‌کنندگان قرار گرفت!

*بردوش نهادن پرچم یکصدمتری توسط نسل جوانی که خود را نگاهبان امروز و فردای آن می‌دانند شاید عصاره پیامی بود که از راهپیمایی ۲۲ بهمن در کاشان برای نظاره‌کنندگان مخابره شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار